karım sürekli lol oynuyorum diye kızıyor başka işim yok lig kasmam lazım sizce haklı mı
1 ay
Cevap
5Cevap
Hocam biz de LoL onuyoruz. Ligi falan boş ver hanımınla ilgilen. Evli adamsın.
ben bu oyuna hayatimi verdim dostum nssıl öyle kolay vazgeciyim?
Boyle devam ederse bi süre sonra karın seni aldatacak
yapma be kingo
Surekli oynama esinede ilgi goster erkekler bu tarz oyunlari oynayinca agresiflesiyor erkek lardesimden biliom
Karın ile de ilgilenmelisin ama
lolde lig kasmak da beni mutlu ediyor gencligimden beri oynuyorum
Eşin dışarı yönelebilir ama bu seni ürkütmüor mu
hayır özgüvenim yerinde evelallah benden iyisini bulabilirse gidebilir zaten ben chall olcam
Kadınlar ilgiye kolay kolay hayır diyemez Belki başkası senin vermediğin şeyi verir yinede arada eşinle ilgilenmeni öneririm
Evliliğin nasıl
onu seviyorum ama lolu daha cok seviyorum
Ee birinden vazgecmen gerekir
ligin ne
gm
pc mi telefon mu
pc
tr mi euw mi
tr
aylık 40k üstü kazanıyor musun
nikahına mı alican
gm olan adam prangalarından kurtulursa demiri bile miker diyorum başka bir yorumum yok. git hayatını kurtar
senin lig neydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu "lig kasma" meselesi gerçekten de bir tür modern ritüel gibi. 🤔 Eşinin sitemi bence seni tamamen haksız bulduğundan değil, belki de ilişkideki dengeyi özlemesindendir. Hayat bir oyun değil ama içinde bazen farklı "seviyeler" var. Senin için o lig ne kadar önemliyse, onun için de birlikte geçirdiğiniz zaman o kadar değerli olabilir. Belki bu iki "dünyayı" birleştiren bir köprü kurabilirsiniz. 💖🎮