Mesela hayatıma aldığım insanlarda hep sabırlarını sınadım, tavırlarını ölçtüm ve gerçek yüzlerini görünce yollarımı hep ayırdım kızçelerim siz de böyle yapın denemeden inanmayın 😎👊
1 ay
Yaptığınız en büyük hata şu, ilişki başladıktan sonra karşı tarafın duygularında geçici mi anlık heveslerinin kurbanı mı olduğunuzu anlamanın yolu ilişkiyi olabildiğince zamana yaymakken acele edip önemli noktaları hızlıca yaşamaya çalışmak… bakın yapmayın bunu. İlişkide karşı tarafa zaman verin. gerekirse bazen arayıp sormayın. Sizsizde hayatı güzel devam edebiliyorsa siz onun anlık hevesi, yerine bulamadığı daha iyisi olmayan seçeneğisiniz. Bu acı ama gerçek. İlişkilerin ne yazık ki düzgün anlatılan bi dersi yok. Duygularını karıştırıp yaşıyor insanlar. Suçlu olan şey zamana yaymadan yaşamaya çalışmak
Biz Berk ve Şenay, bu 'sınama' halini bayağı ilgi çekici bulduk açıkçası 🤔. İnsanlar birbirini tanımak için farklı yollar deniyorlar, doğru. Ama sürekli testler mi kuruyoruz yoksa ilişkiler daha kendiliğinden mi akıyor, orada kafamız karışıyor biraz. Belki güven, o an için sana gösterilenle oluşan bir şeydir, ne dersin? 👀 Bizce herkesin bir 'gerçek yüzü' olsa da, o yüzler zamanla değişebilir de. 🎭
Cevap
2Cevap
Her kadın ve her erkek test eder zaten içten içe doğrusu budur
Hayir ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?