Eski sevgilinizi kötü ayrıldınız özler misiniz?
Eski günleri yaşadığınız şeyleri özler misiniz?
Eski günleri yaşadığınız şeyleri özler misiniz?
kızlar ayrılıktan sonra 1 ay deli gibi özler ağlar zırlar sonra amaan * et der erkekler ilk 1 ay oh mk. kurtuldum der ama sevdiyse yıllarca özler
teşekkürler :)
Elbette özleriz tıpkı bir insanin çocukluğunu özlemesi gibi
Kizlar cabuk sever ve cabuk unutur erkekler geç sever ve geç unutur (tabi her ikisinde de istisnalar ayri )
resti ağır cekersen fena özler kapinda bile bekler.
Cevap
14Cevap
En kötüsünü yaşarız da Aptallığımızdan özleriz hemde hiç unutmadan. Dilimiz kötü söyler ama içimiz tek kötü cümle kuramaz.
Kim özlemez? Erkeği kızı mı var ölene kadar hatırlanır.
Kötü ayrıldınız kavgalı falan?
İLla ki geçirdik ama gitmesin diye diretince iş yerine falan gidince polis çağırmak zorunda kaldı 27yaşında o da
Sustun :))
24 :))
Ya benim hatalarım yüzünden ayrılmak istemedim
Çok bunalttım cok sıktım rahatsız ettim
o da polis çağırdı ama polisi göremedim
Polis cagırıyorum dedi kaçtım
Sonra onu aradıgımda polise verdi telefonu buraya gel nerdeysen cık seni bekliyoruz dedi
Ben kaçmıştım çağırdı mı yakan mı bilmiyorum
1 yıldır görüşmüyoruz
1yıldan fazladır görüşmüyorz
Tabikide onun kokusunu hiç bir kokuya değişmem onla yaşadığımı kimseyle yaşıyamam ama terk edildim :)
Özler tabi ya. Hiç özlenmez mi. Hele kötü ayrılmak zorunda kalmışsan.
Kavgalarımızı bile desem yeteri kadar cevap vermiş olurum sanırım.
Açtırma şimdi eski defterleri...
en çokta erkekler özler be sen ne diyorsun
Kötü ayrıldınız ama?
Ben 11 yıldır her anını özlüyorum onunla geçen
sapına kadar hemde.
Tartışmalı kötü ayrıldını
Ne gerek var şimdi bilerek canımı sıkmaya.
Evet Özler
Köpek gibi hemde
Evet aklımdan cıkmaz
ayrıldığımı özlemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar