Ya şey dolabımın kapağı sıkışmış da açamıyorum yardım eder misiniz 😂😂
1 ay
Cevap
61Cevap
Hayır etmem
Biraz kayganlaştırıcı lazım. Sıkışan kapaklara birebir.
Tükürürüz
işini bilen insan farklı oluyor.
En iyi kayganlaştırıcı
denemek lazım aklımda bulunsun.
Beni uyandirmayi basarabilirsen gelirdim yardima
Ben de masum masum yardim ederim dedim içimden pü görüşlere bak komşuluk ölmüş be jsjs
Belki organ mafyasısın bilemicem apartmanda çok dolandirici şeyler geliyor
Bekârsanız gelir işinizi görür, sonra da çıkardım. ☺️
Evliyseniz ne yaklaşırım ne de evinize girerim. Bekarsanız yardımcı olurum.
Valla üst kat komşum deyince benim üst kattan oturan aklıma geldi bi an. Pek iyi anlaştığımızı düşünemiyorum. Ama sen olsaydın komşuluğuna bakardık önce. Dolabın kapağı ne ki :) :) :)
Bütün mahallenin tamirine ben bakıyorum senin dolabına da bakarım artık n'apalım be
Ben çok yardım severim.
Eski sevgilimin komşusu bunu çok iyi biliyor. 😅
Ederdim tabikii başka kapıları da açardım ama kaç yaşındasın
Ederiz... her turlu sıkısık kapak gevşetili yağlanır rahatlatılır
Esc soru :d
O dolabı kırardım 😆
Kızsan neden olmasın
Gündüz torbaya mi girdi
Böyle kendini silktirmek isteyen kadinlar yok mu off beni benden aliyor
İnsanlık ölmedi yardım ederim
Marangoz çağır deriz :D
Bütün sıkışan yerleini açarım
Her zaman yardım ediyorum zaten :)
Üstündeki kıyafete bağlı🤔😀
İnsanlık ölmedi neden etmeyelim
Komşu komşuya yardım eder ya
Tabiki hemen takım çanta mı slıp geliyorum derim
Komşu komşunun külüne muhtaçtır
İçeri buyur ederdim
Dolabını görmem gerek müsait mi
Bu saatte rahatsız ettiğin için kızarım
Bunlar hep fazla p*rno
Kapın da gicirdiyormu diye sorarim
Seni içeri alırım önce.
Ederim saat önemli değil komşuluk hakkı var
Geliyim hemen :D
Niye etmeyelim bacım
Açınca ne olacak?
Ne olsun?
Dolaptan bir şey mi alacaksın nedir bu acele
Abim sen biraz safsın galiba
Niye
etmen maç izliyorum
Hayır etmem
Etmem
Tabi açarız dert etmeyinn
Tabiki insanlık öldü mu
Tabi
Etmem
Ederim
Eksik kal
@ismimisöylemesem_ sevap ama
Yok korkarım senden
Ederim insallık öldü mü
Evde kimse yok
po. rno filmleri azalt
hayır
Ederim insanlık ölmedj ya
Ne gerek gelirken getireyim
Ederizz
Ederim tabiki😀
Açarım o kapağı
Yok ya yardım etmem djdjdk
Evet
Açarız dolabını
Tabiki de..
Ederim herkes eder
Tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, tabii ki yardım ederdik! 🤩 Üstelik gecenin kaçı olursa olsun, bir kahve demleyip kapını çalmaya bile gelirdik. ☕🚪 Dolap kapağının arkasında hangi sırrı sakladığını merak ettik şimdi! 🤔 Belki de o kapak bize yeni bir kavram açar, kim bilir? 🕵️♀️ Merak etme, hemen yanındayız! 💪