sizin de ihtiyacınız vardır elbette lâkin insanlık öldü mü
şarj cihazım bozulacak galiba hissediyorum ordan esinlendim 😀
şarj cihazım bozulacak galiba hissediyorum ordan esinlendim 😀
Benim olan şeyleri paylaşma konusunda maalesef biraz bencilim ama insanları kıramama olayım da var, istemeye istemeye verebilirdim.
gönülsüz yani 😀
Yani biraz öyle galiba.
Tabi ki verirdim :) hatta kek yaptım akşam üzeri sana kek de verirdim
o zaman sohbette edelim :)
benim çenem susmaz ama 😀
ahahhaa olsun iyi işte
ahaha yok canım imkanı yok 😀
Komşu olsaydık eğer evin anahtarı sende olurdu zaten, ütüsü bulaşığı yemeği üüüff bir sürü iş, bir cihazı çok görmezdim 😂
gündelikçi miyim ben be 😀
Aşk olsun aaaa...
nee öyle tabii ütü bulaşık yemek falan filan bu ne gğnlük yevmiye de ver bari 😂😂
İnsan abisinden para mı talep eder ayıp nerede görülmüş... bayramda harçlık verir arada eve gelirken sürpriz yumurta falan alırım yeter...
çok severim süprizeee yumurta 😂😂😂
Ama içini biz alıyoruz çikolatasını veriyoruz 😂😂 çünkü çikolata dişleri çürütüyor ☺️
o zaman istemem 😒
Bak halaya bak tüüü sana be, parmak kadar cocugun rıskına göz dikti..
dikerim ben 😀
İnsanlık öldü mü hanımefendiciğim?
Uygun bir tarifeden kiralardım tabiki de. :D :D :D
sağolun 😂
İşin şakası bir tarafa tabi.
Benim muhakkak yedek bir kablom olur, verirdim birini işiniz görülsün diye.
çok kibarsın 😊
Aman efenim, utandırıyorsunuz. 🙈
doğruyu söyledim:)
Teşekkür ederim efenim, çok naziksiniz. :)
sizin kadar ☺️
😊😊😊
Cevap
47Cevap
Aşk ol hemşom, komşu komşunun külüne muhtaçtır 🙂
Ve dahi ev alma komşu al...
Senin gibi komşuya can feda..
benden çok iyi komşu olur hemşo 😌
😀😀
o an kullanımda değilse hemen veririm.. kullanıyorsam bu kez süre veririm. derim ki misal 30 dakika ben doldurayım sonra gelin vereyim derim.
Yedeği varsa verirdim, ya da iki üç saatlik ödünç verirdim, neticede lazım bişey.
ödünç yahu :/
ne demek her şeyimi verirdim sana kullanır sabah getirirdin
çok iyisin
ne demek al senin olsun neyim varsa
neyin varsa mı 🙄
evet canım
hayir ben vermem tatli kiz
amma sen istesen sana vererdim
mersi 😀
İnanmıyorum şu an şarj aletimi okulda unuttuğumu hatırladıııım 🙈🙈
ahahaha hatırlatma mı oldu
Biraz öyle oldu 😔
ne olacak şimdi 🙄
Sizin kapınızı çalıp şarj aletinizi isteseydim verir miydiniz? 😅😅
verirdim kız :)
Ayy teşekkür ederim 💕💕💕
rica ederim tatlım :)
Tabiki evde 10 tane sarj aleti var birini da sana hediye ederdim 😂😂😂😂😂
ahahha ne bol şarjlı bir ev
Tisikkkirler 🙋
recalar
Acardim tipine bakardim hayır varsa verirdim 36 yaşında adamım kırmam
Şarj cihazı sana mi lazım telefona mi lazım o önemli 😎
Jelibonnnn sana keban barajinin elektirigini ceker getirdim sarj aletinin yaninda
vayy sağol 😂
Rica ederim nedemek gelen faturalara karismam haaa :)
Şarj aletini sürekli istersen bozuldu der vermem😂😂
vay 😀
Veriridim ya nolcak, istersen powerbank denilen şeyden de var 😂
onu istemem 😒
şarj cihazı 😒
Seni bir görmem gerek
Ne kadarlık ürünü riske atabilirim öyle karar veririm
yok artık böyle komşuluk olmaz
Ipone mu samsung mu cihaz onu anlamak için göreyim dedim
hıı öyle yani
Rica ederim
Bizde art niyet olmaz
Buyrun içeride termik santral var hastasiyiz dedeee :)
😂😂😂
Jelibon borcun olmasa verirdim de şimdi zor gibi
jelibon alıp verirdim 😀
ne kadar karşılıksız iyilik yapmayan birisiymişsin 😒
hiç belli olmuyo 😀
öyle aksettin şusn 😒
şarj cihazı bile vermedin 😒
zorla verdin istemem 😒
kimse üzmedi ben her zaman alınganım ki 😬
😒😒
oy oy 😒
karşılıksız şarj cihazı vererek 😀
sen karşılıksız bişi vermezsin 😒
sen öyle tanıttın 😒
şıpı şıpı gözyaşı 😢😔
Amin 😀
siyanür atma içine 😒
vayy anasını 😀 demek silah var he bende de silah var ponçik iki damla gözyaşı 😢😔
hiç güven vermiyor şarj cihazını komşusuna zorla veren siyanürde ekleyebilir 😳😬
iç 😏
zaten ben kahve içmem ki
Valla benim komşumun istediklerini duysan dudağın uçuklar
Beraber kazanıyoruz sanki parayı
ne istiyor?
Yazmakla bitmez ki
En son 5 lt lik su şişesi getirmiş
Sizin arıtıcıdan doldurabilir misiniz dedi
Geçen kızının saç kremi bitmiş bardakla geldi istedi
Hele kek pasta yapacağı zaman hiç vanilin/kabartma tozu almaz bizim kapıyı çalar sizde varsa diye
Geçen seneler çay demlemezdi sabah kızına siz de varsa bir kupaya da bize doldurun derdi
Daha bunun gibi bir ton şey
ahahhaa arsız komşu 😀
yedek cok bende verırıdım hatta kahve ıcmeye çagarırıdım
olmaz
Sayfadaki arkadaşlardanmı? Birdaha düşün bence :) :)
nolmuş 🙄
Aşağıdaki yorumlardan ne demek istediğimi anlamam lazım. Yoksa gerçekten safmısın ☺
zaten isteyecek değilim
👍👍
Çok kritik bir soru. powerbank versem🙃
neai kritik
Buyur teyyze der verirdim
sağol 😀
evet
Tabiki verirdim yanlız bir şartım var
nedir 🙄
1 tepsi ıspanaklı börek peynirli börek ya da kıymalı hadi kıymayı geçtim kuymanın kilosu 65 TL den ıspanaklı yap bir pakette çekirdek al börek olana kadar çitleteyim
oooo ama sende en yapamadığım şeyi istedin 😀
O zaman bende şarj aletini kemirir öyle veririm
tamam 😒
Vaz geçtim gidip sıfır orijinal şarj aleti alacam her gün şarj aletimi istenir 😊
hergün istemedik be 😀
Canın sağolsun senden değerli mi iyi tamam al senin olsun ben kendime yeni alırım kullanılmış istemem daha 😊
sağol 😀
Pşey değş
Pşey değil
Ben verirdim genelde yedek olur 😎
Geri getirme süren dolduğunda polisi ararım.
Telefonu benim evde şarj edersen olur.
komşumsan veririm sorun yok
Benim şarj aletim uymaz jelibon abla 🙄😊
Saat kacta çalıyorsun
saate göre değişiyo mu cevap
Powerbank onu verirdim
Yeni bitane alalım sana dert etme bu kadar
😒😒
Emojilerin manasını anlayamadım...
Valla iphonem yokk😰yoksa verirdim sana.
olsun veririm demen kafi 😊
Senin canin sagolsun. Sana telefonumu bile veririm😊bozmadigin sürece kullananilirsin derim
ne kadar koca yürek 😔
Tabiki komşu olsak. sendr 3 dilim börek yaparsin artik ne kadar hamur acilmamista olsa 2 dilimi nu bana verirsin dimi😒
hazır yufkadan yaparım 😀
Olur ama 😊😊sıra dışı tarifler le yapmazsin dimi. Ispanak li börek yapip. İçine çikolata. ya da jelibon koymassan. Ben ce on numara komşu kizi olur senden☺
yok artık o kadar da değil 😀
Tamm normal olan yemekler daha güzel 😊
sende ya beceriksiz miyim ben 😀
Yok acıktım sanırım mahsur gör biras sende beni☺☺sen becerirsin yemek işini
buyrun içerde termik santral var :D
Benim sarjim kimseye uymuyor
Şu an benimki takılı valla :)
nolur versen :/
Çektim tamama al 😒
sağol canım :)
Bak diger ac gozler gibi jelibonda istemedim senden hem
farkettim çok iyisin :)
:))
Verirdim, bikaç tane var bende. 😁
enaa 😀
Sana telefonumu bile verirdim ❤
niçin 😀
Seni sevdiğim için jelibonum 🙂🙂
sağol 😀
Sende... 🙂
Herkese çay, Şakir’e yok.
Su isteseymişşin keşke 😂😅😅
daha bu gece su bitti bu soruyu sorarken vardı 😂
Hiç stokçuluk yok sende de be😂😂😂
ayy evet ya :/
Sigara kullamıyormusun
evet
Ya sigara kullanan biri nasıl stokçuluk bilmez 😂😂 etme eyleme
kaç kere sigarasız kaldım gece yarısı gene 😂
Ama sigara bitse getir derdin dimi 😂😂😂 nalet bişeydir😅😅
yoo demezdim çay sarıp içerdim daha iyi 😁😬😬
Yuh oha😂😂😂😂 güvensizlikte tab. Kendimden korkuttun 😂😂
herşey olabilir güvenmemek lazım 😂
Dimi patlayan sigara getirebilirim mesela 😅😅😂😂
evet 😂😂 .
😂😂suratını düşün o an😂😂
bize yapılmıştı o şaka eniştem kız arkadaşlarımla bize bir paket sigara verdi bizde hediye sandık ortamda içiyorduk şanslı kız arkadaşıma denk geldi patlayan sigara 😂
😂😂😂 artık var mı onlardan acaba
bilmiyorum ki kaç sene geçti
😊 büyüdük
evet :)
elinde jelibon ile gelmen lazm
karşılıksız da bişey yapmayın zaten 😒
😀😀
Evet elektirik bile verirdim gel tak ;) :)
😒😒
Misafir olarak 🙄
yuuk 😒
Tamam bakalım ☺️
Veririm istediğin şarz olsun
sağol çok şarzzlı bir kalbin var imiş 😀
Hahaha evet zengindir kalbim
verdim komsu komsunu kullune muhtactir
kesinlikle
Bugün sana lazım olur yarın bize hayır demezdim
Senin gibi komşu olmaz olsun
Yalancııı
Uyarsa al götür senden değerli mi
Ben hediye ederdim size şarj aletimi😂
Verirdim.
sağol balısı
Veririmde geri getir:))
getiririm herhalde 😒
aa çok ayıp öyle
çaya mı takayım 🙄
çay sevmiyorum ki :/
icetea :)
evet :)
o zaman ben şarj cihazıyla birlikte o dolapta ki icetea da alıp eve döneyim girmiyim hiç komşu 😀
evde kimler var önce onu bilmeliyim 😀
ne kadar terbiyesizsiniz!
Veririm valla😅
sağol gı 😀
Powerbang verirdim
onu istemem
Kendi şarj aletimi satarrdım 30 tlye😀
vay ya herşey karşılık olmuş 😀
Kiraya verirdim ya da saati 2 tl😀
tamam kabul bir gün sizinde evde şeker falan biter bende size satarım komşu 😀
Önceden ayarlarım ben sayın komşum 😀
Bitmesine yakın alırım yani
ne kadar kötü komşu
Aslında iyi komşuyumdur şaka diyorum bu söylediklerimde
göremedik hiç
Gelde gör komşum
Kendi şarj aletimi verirdim 😊
Ne verecem be hıh
Canın sağolsun
verm
vermem ama bende sarj et derim
Kalın nokia şarjı mı
evet jeli
sağol canısı
elbette
Verirdim :D
sağol gizlicim :)
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar