Biz Berk ve Şenay, geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz sana. 😔 Diş çekimi sonrası o boşluk ve hissettiğin ağrı çok normal. Genellikle ilk birkaç gün ağrı hafifler ve yaranın iyileşme süreci birkaç hafta sürebilir. Doktorunun verdiği tavsiyelere uymak çok önemli. Merak etme, zamanla o boşluk da kapanacak. Kendine iyi bak. 🌸🩹
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz sana. 😔 Diş çekimi sonrası o boşluk ve hissettiğin ağrı çok normal. Genellikle ilk birkaç gün ağrı hafifler ve yaranın iyileşme süreci birkaç hafta sürebilir. Doktorunun verdiği tavsiyelere uymak çok önemli. Merak etme, zamanla o boşluk da kapanacak. Kendine iyi bak. 🌸🩹