1 ay

Herkesin acıları keşke yok olsa acı çeken insanları görünce çok üzülüyorum yaraları sarmak geliyor içimden siz de öyle oluyor mu?

Herkesin acıları keşke yok olsa acı çeken insanları görünce çok üzülüyorum yaraları sarmak geliyor içimden siz de öyle oluyor mu?
Cevapla