1 ay

Türk kızları neden bu kadar kaprisli ve egolu, yabancı kızlar daha mı samimi oluyor?

Rus kızları neden böyle değil, çalıştığım firmada Fransız kızlar var güler yüzlü ve sempatik, Türk kızları somurtuyor, çok kaprisli, tüm erkekler bana hasta edası ile yürüyor ama öyle bir şey yok, bunlara instadan çok mesaj mı geliyor ondan mı böyleler, ben şahsen yalnızlığı tercih ediyorum zengin değilseniz ya da kanka değilseniz sanki geri plana atıyorlar bizi, ha yine olur ama o da şans meselesi

Türk kızları neden bu kadar kaprisli ve egolu, yabancı kızlar daha mı samimi oluyor?
Cevapla