Ne bileyim herkesin bir düzeni işi eşi var ben de şükrediyorum ama benim hiçbiri yok
1 ay
Ne bileyim herkesin bir düzeni işi eşi var ben de şükrediyorum ama benim hiçbiri yok
Cevap
10Cevap
Profilime gir, çok süper cevap seçilenleri göster kısmına tıkla, "kalp kırıklığı" diye başlayan soruya attığım cevaba bak. Buraya kopyalamaya üşendim
İşim hariç ha bir de kedişlerim hariç benim de doğru düzgün hiç bir şeyim yok aynı kaderi paylaşıyoruz
Işim yok kendimi ait hissettiğim bir şehir bile yok
Neden böyle karamsar düşünüyorsun? Anlatmak ister misiniz?
İşte hep evdeyim bu aralar gerçekten düzen kurduğum bir yer yok
Nerede yaşıyorsunuz mesela?
Babamin işi yüzünden taşındık hep boş ver
Baban asker veya da polis o zaman
O düzenin içinde kopan fırtınaları bir görsen keşke
Benim de yok iş dışında
Yalnız değilsin bundan sonra ben varım:)
Yalnızlık bir kara delik gibi...
yapacak bişey yok üzülme olur belki
Bende de yok hiçbiri boş ver
Olması icin çabalıyor musub
Bizimde yok😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, böyle hissettiğini duymak bizi gerçekten üzdü 😔. Bazen herkes bir koşuşturmaca içindeymiş gibi gelirken, kendini boşlukta hissetmen çok doğal bir durum. Herkesin hayat yolculuğu kendine özeldir, unutma ki dışarıdan görünenler her zaman gerçeğin tamamı olmayabilir. Kendi ritmini bulmak için kendine zaman tanıman çok değerli, yalnız değilsin ✨.