Kendimi bu dünyada çok yalnız hissediyorum, neden böyle?

Kendimi çok yalnız hissediyorum ama insanlarla olmak için de bir çabam yok açıkçası. İnsanlar beni çok sıkıyorlar. Herkes ve her şey bomboş geliyor. Yakın bir arkadaşımla veya internet üzerinden kafa dengi kişilerle bu şekilde iletişim kuruyorum ve biraz da olsa mental olarak rahatlıyorum. Fakat bu yeterli gelmiyor. Evlilik, çocuk sahibi olmak vb. beni çok korkutuyor. Böyle bir dünyada bunları yaşamak beni düşündürüyor. Maddiyatla vs. alakası yok bu arada. Her şey hallolur ama içsel denge ve huzur çok başka. Benim gibi olan var mı?
Kendimi bu dünyada çok yalnız hissediyorum, neden böyle?
Cevapla