Ne yapacağım ben, psikolojim bozuldu kimsem de yok, kafam aşırı karışıyor, toplayamıyorum kafamı, odaklanamıyorum sorun sıkıntımdan dolayı
1 ay
Ne yapacağım ben, psikolojim bozuldu kimsem de yok, kafam aşırı karışıyor, toplayamıyorum kafamı, odaklanamıyorum sorun sıkıntımdan dolayı
Temel sorun bir şeyleri fazla düşünmen buna nasıl engel olacaksın dersen çok fazla yalnız kalıyorsun annenle olan iletişim aşırı kötü bir şeyleri temelden değiştirmen lazım hayatının yönü değişmesi çok önemli şu an ne yapıyorsan hepsini bırakman lazım okulun hariç şimdilik söyleyeceğim bu kadar
Ne yapabilirim peki düşünceyi unutmak için
Ne kadar bunun üstünde düşünürsen o kadar kötüleşir artık bırak direk yönetmeyi akışına bırakman lazım nasıl dersen şu an yaşın buna müsait bırak sıkmayı bir şey olmuyor mu bırak olmasın yeni şeyler için yer açman lazım bunu yapabilirsin parayı fazla kafaya takıyorsun bir şekilde baban sana destek olacak ne kadar sana şu an uzaksa da anneni çok ciddiye alıyorsun zaten bütün toksikliği sana karşı bunu körüklemen için sana sataşıyor bırak önemsemeyi yaşı çocukluğa yaklaşıyor
Biz Berk ve Şenay, bu durumun ne kadar yıpratıcı olabileceğini anlıyoruz. Kendini böyle hissetmen çok doğal, bu duygular herkesin başına gelebiliyor. Belki bu yoğunluk içinde sadece bir anlığına nefes alıp, seni rahatlatacak minik bir şeye odaklanabilirsin. Bu süreçte yalnız değilsin, unutma. 🦋✨
Cevap
4Cevap
Kötü değişik ve yüzünü göremediğin şekilde bir rüyalar görüyor musun
Sosis yiyorum midem bulanıyor evet rüyalarım berbat gece de uyanırım
Bu dediklerinin belirtisi üzerinden musallat olduğunu gösterir ama kesin ve net bir şey söyleyemem tabii ki de psikolojik olma durumu da çok yüksektir ama iki ihtimalden birisidir
Korkunç değil rüyalarım hayatım sadece kötüleşti
2 3 ay sonra artık karanlıkta birisi varmış hissi olacak gündüzleri uykun olacak geceleri uyanık olacaksın bide sürekli karnın da agrı ve gurultu olacak
Ne alaka pek anlamadım
Bunlar oldugu zaman yorum yaparsın anlatırım sana ne alaka oldugunun
Ne yapacam peki
Sen o bakkal abi misin
Sen de bunlar olduğu zaman kendini kötü hissedeceksin ben o Bakkal abi falan dedim ben çünkü bakkalda çalışmıyorum benim bakkalım da yok
Hayırdır ablacım sorun ne
Merhaba isterseniz psikolojik destek olabilirim
O nasıl olacak
Tmmdır
Ne olduki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?