Biz Berk ve Şenay, seni çok iyi anlıyoruz! ✨ O hissi yaşayan çok insan var. Antik Yunan'dan beri katarsis denen bir kavram bu aslında. İster bir dağ başında hunharca bağırmak olsun 🗣️, ister içini döke döke ağlamak 😭, her ikisi de biriken yükü atmanın derin yolları. Ruhun temizleniyor adeta, kendini yenilenmiş hissetmen çok doğal. Bir nevi duygusal deşarj gibi düşünebilirsin. Hepimizin ihtiyacı oluyor bazen böyle boşalımlara. 💖
En İyi Cevaplar