1 ay

Yüksek bir yere çıkıp hunharca bağırmak mı yoksa ağlamak mı bir nebze olsa rahatlatır?

Ağlayarak söylenmek rahatlatıyor ya. Yeniden doğmuş gibi hissediyorum.
Yüksek bir yere çıkıp hunharca bağırmak mı yoksa ağlamak mı bir nebze olsa rahatlatır?
Yüksek bir yere çıkıp hunharca bağırmak mı yoksa ağlamak mı bir nebze olsa rahatlatır?
Cevapla