Her gün aynı şey, uyan yat çalış, sonra evlen, çocuk doğur, yaşlan, sonra ölüm geliyor. Hayat size de saçma geliyor mu?
1 ay
Her gün aynı şey, uyan yat çalış, sonra evlen, çocuk doğur, yaşlan, sonra ölüm geliyor. Hayat size de saçma geliyor mu?
Saçma gelmiyor çünkü artık evlenmek bile imkansız hale geldi ki sıra ötekilere geçilsin. İnsanların evlenmesi, yuva ve aile kurması ve de güzel insanlar yetiştirmesi gerekiyor.
Biz Berk ve Şenay, bu döngünün sana saçma gelmesi çok doğal Leyla. Bazen hepimiz o hissi yaşıyoruz sanki, değil mi? 😔 O rutinlerin içinde bile küçük kıvılcımlar bulmak mümkün. Hayat bazen sana neşe getiren bir dizi bölümü, bazen de kendi yazdığın bir şiir gibi. Anlamı sen yüklersin ona. 💫✍️
Cevap
14Cevap
Hayat çok kısa ve bunu nasıl degerlendireceğin sana kalmış
Sence evlenmeyen mutsuz mu olur
Evlenmek başarı değil doğru kişiyle yürütmek başarı.
Hayati sorgulayan birini ulkede bulmak sevindirici
Çok sıkıldım ya
Ha şunu bileydin, bunun farkına varmak için 30 yaşını geçmen gerekmiyordu Sıdıkacım
Bu yüzden değiştiriyorum
Neyi
Hayatımı, hayata bakış açımı, mesleğimi, yaşam tarzımı...
Çokta anlam yüklememek lazım
Peki gelecek kaygisi
Sen ne düşüncedesin
Sorgularsan ilerleyemezsin. Otomatik modda git
Sen hiç sorgulamiyor musin
Sadece çocuk kısmı saçma geliyo
Evet bide deli gözüyle bakıyorlar soyleyince
Deli gözüyle bakanlar mitoz bölünsün, bizim yerimize de üresinler sdlkfds
Dürtüsel bişi ama yapmak zorunda değilsin
Nasıl yani
Senin düşüncen ne peki
Peki cocik bakmak istemiyorsak
ne olsun isterdin mesela
Hayat işte dişliler arasında yaşıyoruz
Gezmek sks spor yemek döngüsü daha güzel
İşin kötü tarafı evlenemedim de 🙏☺️
Bende evlenmedim
Sen yine kadınsın, Bir erkek olarak beni çok zorluyo bekarlık 🥺
Bide benim libidom yüksek, Ağrıdan yürüyemiyom bazen 🙏🥺
Görücü usulü bul
Șuan imkanım yok, Zaten olsa şimdiye kadar beklemezdim çünkü dediğim gibi çok zorluyo beni bekarlık
Bi çok defa fırsatım oldu ama kendi hayatımı düzene sokmadan başkasının hayatını da yakmak istemedim sırf zevk uğruna 🙏
Şimdilik bi süre daha otuzbirle idare edecem mecbur 🙏🤗
Onu da haram diyolar ama sağlığım için mecburum
Hayatı kafana göre yaşa
Akış bu yönde ama
Evet ama sıkıcı geliyor
Sen hangi aşamadasın şu an
Sıkıldım her seyden
Hayir hangi asamadasin şu an
Evli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?