Evlenmek ve çocuk doğurmak aşırı saçma geliyor, sizce bu normal mi?

Evlenmek bana elini kolumu bağlamak gibi geliyor. Hele çocuk doğurmak, yani ne kadar nefret ettiğimi söylemeye kelimelerim yetmez. Aşşırı saçma geliyo bana yeni bi insan oluşturmak hiç bi sebep yokken. Cinsel yönelimimde bi problem yok erkeklerden hoşlanıyorum ama ‘yuva’ kurmak bana hep çok ezikçe gelmiştir. Annemle babamın çok sorunlu bi evliliği oldu annem hep ezildi. Ayrılmadı çünkü bizi bahane etti hep. Sizce bu nedenden dolayı olabilir mi benim tüm bu sıkıntım? Çünkü normal derecede değil yaşım arttıkça ister istemez strese girdiğimi farkettim. Üç beş yıla benden bekliycekler evleniyim diye. Ben yine de beklentiler için evlenmem asla gerçi orası ayrı ama yine de strese sokuyor
Evlenmek ve çocuk doğurmak aşırı saçma geliyor, sizce bu normal mi?
Cevapla