Sizce evlenmek çocuk doğurmak çok saçma gelmiyormu?

helede bunu hedef haline getiren insanlar. Hani çok güzel bir hayatın olur bir elin yağda balda olur doğurursunda birde sırf üremeyi hedef edinen kadınlar var. Aynı sokak köpeklerinin kendini hamle bıraktırdığı gibi yakında evlenmeden çocuk yapacaklar valla. Benim nefsime ağır gelir şahsen bir erkek bana değer vermiyor kıymet görmüyorum ama sırf çocuk istiyorum diye adam çöplük gibi pisliğini gelip bana atacak bende bından mutluluk duyacam. Feminist demeyin değilim sadece kendimi değersiz görmüyorum

Sizce evlenmek çocuk doğurmak çok saçma gelmiyormu?
Cevapla