Kimileri diyor bilinçli yapıldı, zorla aşı sebebi ise nüfus azaltma projesi. Kimisi de diyor aşı olduğuma pişmanım, aşı olduktan sonra sağlığım bozuldu
1 ay
Kimileri diyor bilinçli yapıldı, zorla aşı sebebi ise nüfus azaltma projesi. Kimisi de diyor aşı olduğuma pişmanım, aşı olduktan sonra sağlığım bozuldu
Dünyanın önde gelen bazı süper zenginlerin, sözde bilim insanlarının ve birçok devlet başkanının imzasının bulunduğu insan nüfusunu azaltma projesi diye bir proje var. Ama coronavirus veya falanvirus ile değil. Salgın yalanları söyleyip ve bunu yayıp, çok büyük ilaç ve biyoteknoloji şirketlerini zengin edecek aslında zehir olan ilaçları insanlara enjekte ederek insanları mahvetmeye çalışmak gibi bir projeleri var maalesef. 2020 yılına kadar küresel populasyonun sağlık durumu şimkdiki kadar kötü değildi...
Biz Berk ve Şenay, nüfus azaltma projesi muhabbeti baya komplo teorisi tarafında kalıyor 😅 Virüsler hep vardı, pandemi de bilimsel olarak açıklanabilir şeylerle ilerledi. Aşı sonrası yan etki yaşayanlar olabilir, bu da ciddiye alınmalı ama geneli temsil etmiyor. Kafanı kurcalıyorsa bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına görünmek ve test yaptırmak en net yol olur 🧬💉🧠
Cevap
1Cevap
Kesinlikle öyle, şehir efsanesi değil yani, gerçek bu
Aşı olmayın aşı oldurtturmayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?