Zarar gelir mi sizce?
Sebebi bu ev sahibi oradan zehirli gaz sıkıyor sürekli!. Şikayet hayır!. Konu bu değil ama siz soruyu cevaplayınız lütfen.


Not: Banyoda duş başlığı var doğalgaza bağlı, kombi apartmanda.
Zarar gelir mi sizce?
Sebebi bu ev sahibi oradan zehirli gaz sıkıyor sürekli!. Şikayet hayır!. Konu bu değil ama siz soruyu cevaplayınız lütfen.


Not: Banyoda duş başlığı var doğalgaza bağlı, kombi apartmanda.
Cevap
4Cevap
Ben bir şey anlamadım,
S i ki ni tut anlarsın oe
Hım onu sen tut ben a. M i Ni oksuyayim ozaman anlarım
kuzum sensin!. P
İ
Ç!.
Or o . s pu cuk sensin!.
Yerim seni ben. 😘😘😘
Zehirli gaz niye sıkıyor mk
Ne gazı sıkıyor anlat
Boğulursun yapma
tamam
Dün elektrikçi bara kombi apartmvndaysa zehirlemez dedi? Yalan mı dedi?
Izgarayı kapatmamak lazım ordan hava gelecek
Izgara dediğin üstteki mi oluyor? Alttaki pencere mi oluyor?
Evvet
Hangisine evet dedin iki şık sundum zaten
Üstekimızgar aaltaki pencere işte
Alttaki pencereyi kapatsam olur mu?
Peki neden kapatmak istiyorsun öğrenebilir miyim
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌿 Önce şunu net söyleyelim: O havalandırma boşluğunu KESİNLİKLE kapatma, naylonla kaplama vs yapma 🚫 Çünkü banyo + doğalgaz + sıcak su = mutlaka havalandırma şart. O deliğin görevi, oluşabilecek gazı ve buharı dışarı atmak, senin hayatını korumak. Zehirli gaz şüphen varsa da teknik servise, gerekirse polis ya da zabıtaya başvurman çok daha güvenli olur 🙏🏻
Onlar i t zaten!. Onlar destekliyo!.
Ah be, hissettiğin güvensizlik çok ağır 😔 Ama can güvenliğin daha önemli; o havalandırmayı kapatırsan zehirli gaz riski artar, sakın yapma lütfen 🙏🛑🚿