1 ay

Okuldan gelip tüm ev işini yapan tek kişi benken hastayım deyince haksız mı oluyorum?


Selam arkadaşlar, biraz içimi dökmeye ve akıl danışmaya ihtiyacım var.
Okuldan eve geliyorum, çantamı bırakır bırakmaz mutfağa, temizliğe girişiyorum. Tüm günüm yemek ve ev işi yapmakla geçiyor; inanın ders çalışmaya, kendime vakit ayırmaya bile dermanım kalmıyor. Yaşıtlarım dışarıda gezerken, eğlenirken ya da sadece kendi geleceklerine odaklanırken, ben evin bütün yükünü omuzlamış durumdayım.
Bugün çok hastayım, vücudumun gerçekten gücü kalmadı. Babama sadece "Baba bugün hastayım, gücüm yok, yapmasam olur mu?" dedim. Aldığım karşılık ise yine sert bir tepki ve "Hemen höö yapıyorsun" suçlaması oldu.
Gerçekten çok zoruma gitti. "Baba hiç mi yapmadım? Her günüm çalışarak geçiyor, sadece bugün hastayım dedim" diye isyan ettim ama anlatamıyorum. Başka kızlar geziyor, tozuyor, hayatını yaşıyor; ben ise okulla ev işi arasında mekik dokuyorum. Fedakârlık yapıyorum ama en ufak bir halsizliğimde sanki hiçbir şey yapmıyormuşum gibi davranılıyor.
Sizce haksız mıyım?
Okuldan gelip tüm ev işini yapan tek kişi benken hastayım deyince haksız mı oluyorum?
Cevapla