1 ay

Eski şefim WhatsApp durumuna foto atmış, işten ayrıldıktan sonra görüp bakmak yanlış mı olur?

Eski şef wp'den kendini atmış resmini yani. Ben de işten çıkınca gördüm baktım kalp falan atmadım tabii ki çünkü onagicigimve konuşmuyom.

Eski şefim WhatsApp durumuna foto atmış, işten ayrıldıktan sonra görüp bakmak yanlış mı olur?
Cevapla