1 ay

İşten çıkarıldıktan sonra yalnız yaşarken psikolojim neden bu kadar bozuldu, vesvese mi yoksa depresyon mu?

Merhaba,
Psikolojim gittikçe bozuluyor sanki tek başına yaşıyorum ve neredeyse dört hafta önce işime son verildi yani şu an çalışmıyorum sadece küçük bir işim var oraya gidip geliyorum onun dışında sosyal, arkadaş, sosyal hayat, çevre yok ve şu an psikolojimin bir şekilde bozulduğunu fark ediyorum nedense bilmiyorum ya geçmişe ya da geleceğe dair düşünceler var aklımda.

Ben Almanya'da yaşıyorum tek yaşıyorum ve maddi manevi durumum iyi şimdi çalışmıyorum ya iş bulurum ya da devlet tarafından yardım yapılır fakat psikolojim bir şekilde bozuluyor yani olmayacak şeyleri kafaya takıyorum neden böyle acaba vesvese mi? Geçmişte, çocuklukta birilerinin bir şey yapması söylemesi aklıma gelip anımı günümü mahvediyor 😣

İçimde bir şiddet, öfke şu an oluşmuyor fakat oluşabilir ne yapabilirim acaba silah filan mı sıksam ya da sosyalleşmem gerekiyor kafam bozuluyor ne yapabilirim 😖
Güncellemeler
1 ay
Yaw başlığı ben bu şekilde yazmadım ne ara değiştirildi anlamadım. Psikolojim bozuluyor demek istedim
İşten çıkarıldıktan sonra yalnız yaşarken psikolojim neden bu kadar bozuldu, vesvese mi yoksa depresyon mu?
Cevapla