1 ay

Yalnızlık hissi yaşıyorum, kalıcı arkadaşlık ve gerçek dostluk nasıl kurulur?

Selamün aleyküm ben 23 yaşındayım ağır sağlık sorunları geçirdim. 2. üniversiteyi okuyorum çok sayıda topluluk, stk, üniversite topluluklarına katıldım etkinlik oldukça katmaya gayret ediyorum lakin arkadaşlarım artması gerekirken yerinde sayıyor. Çevrede konuşabileceğim veya dolaşabileceğim arkadaşım yok kalıcı arkadaşlık nasıl kurulur? Bu durumu yaşamış olanlar aşabildi mi? Evetse nasıl aşıldı? Yardımcı olursanız sevinirim

Yalnızlık hissi yaşıyorum, kalıcı arkadaşlık ve gerçek dostluk nasıl kurulur?
Cevapla