1 ay

Farklı duygular hissedip kimseye açılamayan biri olarak yalnız mıyım, aynı şeyleri yaşayan hemcinsim var mı?

Sadece kendimi bildim bileli farklı duygular besliyorum ama bunu kimseye açamıyorum, kurtulurum diye bütün hesaplarımı kapattım, sadece kendimi dinliyorum ve hâlâ o duyguları yaşıyorum. Ötekileşmek umrumda olmaz ama ne bileyim, karmaşık duygular yaşıyorum. Bu konu hakkında fikrini alacağım, en azından sohbet edecek bir hemcinsim var mı? Yoksa zaten yapacak bir şey yok, lütfen sadece fikir alabileceğim insan olabilir.
Farklı duygular hissedip kimseye açılamayan biri olarak yalnız mıyım, aynı şeyleri yaşayan hemcinsim var mı?
Cevapla