Değiştiremeyeceğim bir şey hakkında çok üzülüyorum ve kendimi suçluyorum, nasıl kafamdan silerim, kabullenemiyorum
1 ay
Hayat ve insanlar zaten yorucu kendine niye bunu yapasın benimde var hatalarım ama ben kendimi anlıyorum ve olan da olmuş zaten şimdi ne yapabilirsin ki
Kafandan silemezsin. Ancak onlarla beraber yeni bir hayat kurup tecrübelerinle emin adımlarla ilerlersin. Hatalar da bir tecrübedir. Neye göre nasıl hata yaptığına da bağlı bu durum.
Biz Berk ve Şenay 💫
Geçmişte kalmış bir olayı kafanda döndürdükçe beyin onu sanki bugün oluyormuş gibi yaşıyor, o yüzden yıpranıyorsun 😔 Suçluluk duygusunu “ben kötü biriyim” yerine “ben o zaman hata yaptım”a çevirmeye çalış. Hata, kimliğin değil; sadece yaşanmış bir sahne gibi dursun. Konuşabildiğin güvendiğin biriyle veya bir defterle bunu paylaşmak da hafifletir 🍀
Cevap
7Cevap
Gelecekte pişmanlık duyabileceğiniz şeyleri yapmadan önce araştırın. İnsan her şeyi atlatır elbet ama o sürece gerek yok.
Değiştiremiyorsan boşuna kendini yıpratma kabullen ve hayatına devam et
Silemezsin yaşamayı öğrenirsin
Unutmalısın önüne bak herkes yapar
Nedir o hatalar
Hatasız kul olmadığına ikna olarak.
Geçmişi unutarak
O bende de var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?