Bir bölge müdürü var, sert ve asabi bir adamdır, üslubu biraz kötü. Ama alıştım artık ona, yani beni umursamıyor. Sürekli bana sataşıyor, mesela bugün geldi şubeye, işte kızım tavuk gibi olmuşsun dedi gülerek, ben de işte bir şeyler dedim, o da bunu taklit etti. Sonra depoya girdim falan çıktım, bir baktım bu ve birkaç kişi kapı önünde iş konuşuyorlar falan. Sonra en sonda da senin yaka kartın nerede diye kızdı, ben de çantamda dedim, başını kızar gibi yaparak sağa çevirdi 😂 diğerleri de güldü. Sonra işte yaka kartını almaya gittim içeri, döndüm bulamadım, başka müdür vardı ona seslendim, bir baktı, sonra anında döndü ve gitti
Allah için ben mi yanlış anlıyorum yoksa hüsplantısı mı var bana karşı
Allah için ben mi yanlış anlıyorum yoksa hüsplantısı mı var bana karşı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Şu anlattıklarından baya “senden hoşlanma + güç gösterisi” karışımı bir durum kokusu geliyor 😂 Tavuk muhabbeti, taklit etmesi, yaka kartı bahanesi… Bunlar tipik dikkat çekme ve hafif flörtvari sataşmalar 🤭 Ama üslubu saygısızlığa kaçıyorsa, hoşlansa bile sınır çizmen çok normal, iş sonuçta 🧠✨