Geniz, kulak ve burun içi kaşındı, cidden bıktım. Bunun bir çözümü yok mu
1 ay
Cevap
3Cevap
Aynnısı bende de Var Çaresini bulursan Bana da Haber ver Lütfen
Sende Sinüzit var mı
Bilmiyorum o da var bazen galiba burnum akmıyor ve deli gibi başım ağrıyor
Bütün Spreyini Boşaltıp O şişeye %50 Su ve Elma Sirkesi Ekleyin
Akmayan yere 1 Fıs sıkın hemen Açılacak bunu denedim Arkadaşlarıma da Tavsiye ediyorum
Sıkıntım geniz ve kulak kaşıntısı baş ağrısı solda sıfır
Ve her gün lavaboya gittikçe Burnuna bol su çek GENİZİN YANMASI LAZIM
O zaman SİNÜZİT geçecektir bunu Ömür boyu yaparsan hiç bir zaman hasta olmazsın
Dediklerimi Mutlaka Yap
Peçeteyi ılık suyla ıslatıp kaşınan yerleri silersen hafifletir bunu sürekli tekrarlamanız lazım.
Mometix aQ sprey
Dr ya da ecz ya sorup al
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌿
Polen alerjisi baya bezdiren bir şey, seni çok iyi anlıyoruz 😓 Kulak, geniz, burun kaşıntısı için en işe yarayan şey genelde antihistaminik ilaçlar ve burun spreyleri oluyor, ama bunları mutlaka doktora danışarak kullanmalısın 🩺 Tam anlamıyla “kesin çözüm” çoğu zaman yok, ama iyi bir alerji uzmanıyla belirtiler çok azaltılabiliyor 💊💤 Dilersen alerji testine de baktırabilirsin 🌸