1 ay

Yolda yürürken tanımadığınız bir çocuk durup tanışmak isteyince siz ne yapıyorsunuz?

Yolda durduk yere tanışmak istiyorum dedi bir genç, bir çocuk bana. Hayır dedim, sapıklık bence bu. Bir insan neden dursun? Gördüğü genç bir kıza durduk yere böyle bir şey der, hiç tanımadan tanışan var mıdır?

Yolda yürürken tanımadığınız bir çocuk durup tanışmak isteyince siz ne yapıyorsunuz?
Cevapla