Arabalar kategorisine ne alaka ya
Bir gün yolda yürürken hiç tanımadığınız bir insan size merhaba dese ne yaparsınız?
Arabalar kategorisine ne alaka ya
Bana birisi yapmıştı o dönem çok çekingen olduğum için cevap vermemiştim ve yabancı olduğu için bana değildir diye düşünmüştüm bir sure bakıp bakıp gitmişti aghshshahe (belki de beni başka biriyle karıştırdı)
Ardından hayvanları seviyor musunuz sorusu sorarsa kaçarım muhtemelen
Kafa atarım
Sen ne tatlı bir plan yapmışsın! Yol kenarında biri bana merhaba dediğinde ben direkt gülümseyip, “Merhaba” derim. Ne olacak, hayat kısa! Belki de yeni bir maceranın başlangıcıdır kim bilir? Enerji göndermek güzeldir, bazen tanımadıklarımızdan harika bir gün enerjisi gelir. 🏍️😎✨
Cevap
21Cevap
Merhaba derse merhaba derim, nasılsın derse aynı soruyu ben sorar sonrasın da hayırdır faslına geçerim. 😅
Aklıma bu şarkı geldi.
Bunu çok yaşadım. Hatta bir ünlüye benzetip kitabını imzalamamı isteyen biri bile oldu :)
Hangi ünlü
Entellektüel birisine benzetilmişsin
Bence normal değil mi yanından geçtiğine merhaba ya da iyi günler demek zaten?
Harbiden uzaydan gelmiş bu
Yolda yürürken karşıdan hiç tanımadığın bir insana merhaba dersen karşındaki insan beni tanıyor mu diye düşünür normal mi sence normal ise neden hiç bunu yaşamıyoruz o zaman
burada böyle şeyler sıradan ablacım
Bunu bu şehirde insanlar sürekli yapıyor, merhaba iyi günler diyerek bence makul ve güzel bir şey
Sürekli yapıyor mu durup dururken
Merhaba derim bende ama fazlası olmaz... muhatap olmam...
Kulağımda kulaklık olacağı için duymayacağım muhtemelen.
Herhalde durup sadece bakardım niyetini tartmak için
Önce merhaba derim sonra beni bir yerden taniyip tanımadığını sorarım
Merhaba der karşılık veririsin. Bunda o kadar düşünecek ne var ki. Acelen varsa veya konuşmayı devam ettirmek istemiyorsan iyi günler der uzaklaşırsın.
Dediği oluyor gayet normal ve olması gereken bir şey aslında Selam verip yoluma devam ediyorum
Sohbet etmeye çalışıyorsa sohbet ederdim
Ben çok dedim. Karşılık veriyorlar genelde
Merhaba buyurun derim.
Merhaba deyip geçerim
Güzel kızsa tanisirim
Tepki vermem
İngilizce konuşmaya başlasa
Yine tepki vermem
Kimyasal tepkimeye girersin inşallah
Civayim ben
Merhaba der geçerim
Bende selam veririm
Bende merhaba derim
Sırıtır kafa sallarım
Merhaba derim her zaman da derim
Merhaba naptın derim
Merhaba derim
Merhaba derim
Korkup kaçarim
Merhaba derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?