1 ay

Hayattan sogudum, herkese karsi stres ve sikinti icindeyim, bu duygusal yorulmuslukla nasil bas edecegim?

Birini terk ediyorum, bırakıyorum, öbürünü reddediyorum, öbürü bana laf söylüyor, ben de söylüyorum, aile ve akrabalar zaten ayrı iş ayrı dert, havalar bile bir iyi bir kötü, sosyal medya hesaplarımdan bile sıkıldım, birisi hoşuma yazacak bir laf bile yazsa yorumuma, eskisi gibi bakmıyorum, YouTube'da İzzet Güllü izliyorum, sorunlarım da olduğu için bazen de stres işte, o da yarı işe yarıyor yarı yaramıyor, benim bu hayattan öğrendiğim bir insan şanssızsa hastaysa bu hayatta ha biraz da parasızsa yanmıştır, sıkıntı çeker durur bu hayatta, benim gibi olanları bulup konuşmaya çalışıyorum kafam dağılsın diye, o da denk gelirse konuşuyoruz, sizden ne haber?

Hayattan sogudum, herkese karsi stres ve sikinti icindeyim, bu duygusal yorulmuslukla nasil bas edecegim?
Cevapla