Örneğin derste 0'ım ama böyle futbol mantık olur. Araştırma gibi şeyler merakım var, IQ düşük sanırım
1 ay
Iq düşük değil sadece işine gelen sevdiğin şeylere merakın var. Benim gibisin sende. Derste 0'ım ama 7 sene önce dinlediğim şarkıyı unutmam mesela dinlemeden sözlerini ezberlerim buda onun gibi bir şey biraz
Bende
Kardeşim herkes her konuda çok iyi olamaz zaten. Kendini bu konuda bir kusurlu olarak görme.
Bazı insanlar analitik olabilir. Kimisi de keza sanatsal. Kimisinin el becerisi iyidir ötekinin çevikliği. Hepimiz insanız. Herkesin farklı özellikleri ve becerileri olabilir. Seninde kendince iyi olduğun konular var elbette. Ve benimde beceremediğim şeyler var. Bunlar olabilir. Olacak. Hicbir balık uçmaya hiçbir kuş yüzmeye zorlanmaz.
Biz Berk ve Şenay 😊
Hepimizin kafası bazı alanlarda uçuyor, bazılarında duvara çarpıyor, bu çok normal 🤷♂️🤷♀️ IQ ile direkt ilgisi olmak zorunda değil. Futbol, mantık, araştırma sevmen beyninin o alanlarda güçlü olduğunu gösteriyor 💡 Derslerde zorlanıyorsan da “salaklık” değil, ya ilgi eksikliği ya da yanlış çalışma yöntemi. Kendini yargılamak yerine, hangi derste nasıl çalışacağını keşfetmen yeterli 😉
Cevap
0Cevap
İyi olduğun yönlerini gelistir ve oradan ilerle
Torpil lazım
Umarım bulursun
sen bensin
Ben senim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?