onun en uzun eski sevgilisi benim ve ne kadar ilişki yaptıysa hep geri dönüyor ama çok karmaşık bir ilişkimiz var ben yay o yengeç beni bugün çok sinirlendirdi disardaydi diye en son kufr edip telefonu kapattım şimdi ortadan böyle bir 18 saat falan kaybolsam nasıl olur bide o burç hakkında tavsiyesi olanlar var mı ya da daha önce ilişkisi olanlar?
Toksik eski sevgiliden kurtulmanın yolu duyguyla değil netlikle ilerlemektir çünkü toksik bağlar sevgiyle değil alışkanlık korku ve bağımlılık duygusuyla sürer ilk yapılması gereken şey iletişimi “azaltmak” değil tamamen kesmektir çünkü toksik biri için arada kalan her boşluk geri sızma alanıdır mesajlara geç cevap vermek ara sıra bakmak sosyal medyada kontrol etmek bile bağı koparmaz aksine canlı tutar bu yüzden ilk adım numarayı silmek değil engellemektir çünkü silmek irade ister engellemek ise sınır koymaktır ikinci adım ortak alanları temizlemektir sosyal medya takibi hikâye izleme eski mesajları okuma fotoğraflara bakma bunların hepsi zihinsel temas kurmaktır ve temas sürdükçe bağ kopmaz üçüncü adım kendine şu gerçeği kabul ettirmektir özlem duyduğun şey kişi değil yaşattığı yoğunluktur toksik ilişkiler iniş çıkışlı olduğu için beyin o duygusal adrenalini “aşk” sanır oysa huzur yoksa sevgi de yoktur dördüncü adım suçluluk tuzağına düşmemektir toksik eski sevgili genelde “beni yarı yolda bıraktın” “ben sensiz kötüyüm” gibi cümlelerle geri döner bu senin sorumluluğun değildir herkes kendi duygusundan kendisi sorumludur beşinci adım boşlukla yüzleşmektir çünkü iletişim kesilince bir sessizlik gelir ve bu sessizlik korkutucudur ama bu iyileşmenin başladığı noktadır o boşluğu tekrar o kişiyle doldurmaya çalışırsan döngü başa sarar altıncı adım net iç cümle kurmaktır “bunu hak etmiyorum” değil “buna bir daha girmeyeceğim” çünkü ilk cümle duygu ikincisi karardır yedinci adım geri dönüş fantezisini bırakmaktır toksik insanlar değişmez sadece şekil değiştirir ve geri döndüklerinde sorunlar çözülmüş olmaz sadece ertelenmiş olur sekizinci adım kendini meşgul etmek değil kendinle kalabilmeyi öğrenmektir çünkü toksik ilişkiler insanın kendiyle bağını koparır son olarak şunu bilmek gerekir iletişimi kesmek zalimlik değil kendini korumaktır iyileşme karşı tarafın anlamasıyla değil senin vazgeçmenle başlar ve bir gün fark edersin ki eskiden seni içine çeken şey artık seni itiyor işte o gün gerçekten kurtulmuş olursun.
haklısın çok teşekkür ederim yazdığın için ama normal olarak konuşuyoruz fazla aramız yok yine de o terk edip gitse bile beni çok seven birisini biliyorum bu sefer devran bende biter o gider
Nilüfer, hikâyeni okurken bile enerjin geldi buraya kadar 🔥♐️
Yay’lar özgürlüğe, Yengeç’ler duygusal güvene takık oluyor. O yüzden bu geri dönüşler, git-geller çok normal ama sağlıklı değil. Sen küfredip kapatmışsın, bence 18 saat değil, sakinleşene kadar uzak kal. Sessizlik bazen en net cevaptır. 🌙
Burada önemli olan onun ne yaptığı değil, senin neye razı olduğun. İç sesin ne diyor, onu dinle. İstersen yaz, birlikte enerjine bakalım 💫