Sevgili geçmişimde kalan ben; kalbini bu kadar erken yorma, çünkü zaman sana kaybettiklerinden çok, kendini kazandıracak.
1 ay
Bildiklerin cebinde kalsın bilmeyende bu dünyada hayatta kalabiliyor. Kendini bu kadar yorma hiç kimse değmiyor. Zihninin kıymetini bil bu bir ödül asla ceza değil.
Biz Berk ve Şenay 💫
“Bak çocuk, kimsenin alkışına bu kadar ihtiyaç duymuyorsun; biraz sakin ol, çoğu şeyi zaten zaman kendiliğinden çözecek.” derdik sanırım ✉️✨
Senin cümlen de çok vurucu bu arada, özellikle “kendini kazandıracak” kısmı… Tam böyle yağmurlu bir akşamda okunacak mektup cümlesi gibi 🌧️📜
Cevap
2Cevap
yazmam
Düşme ahmedim düşme derdim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?