Sistemsel bir şey olsa erken uyananları toplatıp, eğlence falan yapılsa ne olurdu yani

Sistemsel bir şey olsa erken uyananları toplatıp, eğlence falan yapılsa ne olurdu yani

Beni kesin alırlar zaten clube.. ozelllikle izindeyken ben daha erken kalkıyorum.. arkadaşlarıma sor tam bir tatil arkadaşıyim.. ben 6 gibi kalkar oteldeysek gider havlu serer yer tutarim herkes için.. evdeyswk gider alışveriş yapar kahvaltiyi hazırlarım vs vs herkes çok sever bu özelliğimi :))
Bana tatil olmadığı için her gün ayaktayım. Son sürat çalışmaya devam. Ama eve izine gittiğimde de 8 de filan uyanıyorum. Erkenden kalkarım hep.
Biz Berk ve Şenay 😄 Tatil günü erken uyananlar kulübü fikri efsane bence 💃 Sistemsel olsun, kart basalım, puana sucuklu kahvaltı verilsin falan 😂 Sabah sersemliğini beraber atıp güne kolektif zombi modunda başlamak çok eğlenceli olurdu. Katılır mıyız? Hem de koşarak geliriz, sonra öğlen hep beraber siesta kulübüne geçeriz 😴🌞🥐
Cevap
22Cevap
Hiç uyumadım. günaydın.
Hafta içi kalkış saatim ile hafta sonu da benzerlikler içeriyor. Bazen tembellik yapıp yatakta dönüp durup 1 saat kadar keyif yapıyorum.
Ahaha evet katılırım hatta erkenden kalkıp kulüp lokalinde çayı demlerim o kadar erken 😂😂
Beşte uyandım bu bir döngü ➿ olmasaydı sonumuz böyle 😄
Tatilde erken kalkmayı severim, böyle bir kulübe kesinlikle üye olurdum.
Evet katılıyorum hiç sevmiyorum ama bazen böyle erken uyanıyorum ve sinir oluyorum ula
Uyumak istesem de uyuyamıyorum maalesef. Günaydın
Normal günde yedi de uyanıyorum tatil olduğu zaman da altı da uyanıyorum 😅
Beni de alın o gruna nolur gurbanınız olam asddjdk
Yok o sırada uyuyor olurdum
Ayy tatilde uyuyamıyorum ki uyanim
Uyumayanlar kulübü alayım ben
Ben bu kulübün onursal başkanı olurum.
Ben tatılde yatarım benı clube almazlar 😂
Yaz beni kuzum Sabah beş 😄
Eh çok da erken sayılmaz.
Beni de yazınız lütfen
Günaydın yok katılmazdım
Erken uyandım ama katılmam 😅
Aynen üyesi olurdum
Günaydın. Kulübün bir üyesi de benim. ☺️
Beni liste başı tap lütfen
Katıldım gitti
Bennnnn evet katılırım ggghh
Yaz liste başına beni
Uyanır uyanmaz yatağından alacaklar
O sırada hiç uyumayan ben aw
mantıklı ama katılmam
İyi geceler
Arada bi katılırım
Harika fikir
Katılmazdım ya
Evet katılırdım..
Henüz uyumadım
Katılıyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?