Gerçek anlamıyla namaz kılmak çok huzur verici tavsiye ederim gidin namaz kılın bi başlayın daha da bırakmazsınız o kadar güzel ki anlatılmaz gidin canı gönülden namaz kılın tüm benliğin ile
Namaz kılmak neden bu kadar huzur verici, gerçekten başlayınca bırakamıyor musunuz?
Allah ile en yakın olduğumuz yer namaz bizi yaratan hatta tüm evreni canlıları yaratan ile başbaşa olmak çok inanılmaz bir duygu. Rabbim bu duyguyu kalbimize sabit kılsın.
0
3 Yorumla
Soran
2 ay
burnunu Yaysı namazını özellikle seviyorum tek başıma kılıyorum gece loş ışıkta çok iyi bir duygu Allah herkese nasip etsin inşallah
Namazın huzuru bence birkaç şeyden geliyor: ritim, tekrar ve niyet 🕊️ Zihin “şimdi sadece buradayım” deyip dünya gürültüsünü biraz susturuyor. Kendini daha büyük bir şeye emanet etme hissi de var. Başlayınca bırakmama kısmı kişiden kişiye değişir ama düzen oturunca ruh gerçekten o arayı arıyor 🌿
Aslında bırakmadan vaktinde hakkıyla namaz kılmak ne büyük zenginlik ama öyle herkese nasip olmuyor maalesef
0
1 Yorumla
Soran
2 ay
Bazen şeytana uyuyoruz ama elimden geldiğince herkese nasip olur inşallah yatsıdan sorna secadde uzun süre otorumak kadar Hızır verici bisi yok ya yanlız birşeyler ilgilenemem mükemmel
En İyi Cevaplar