2 ay

Ölmek bana çok garip geliyor ve korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Sabah uyanıyorsun cıvıl cıvıl bi sabah güneş yaz miss gibi bi hava, dışarı çıkıyorsun her şey güzel giderken bi anda heryer kapkaranlık oluyor. Bu bana çok enteresan ve korkutucu geliyor, benimsediğim bu dünyayı nasıl bırakıp gideceğim o an neler yaşayacağım ne hissedeceğim bunları düşünüyorum, benim gibi olan var mı?

Ölmek bana çok garip geliyor ve korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla