Boyundan ayak bileğine kadar her yer alskdla veri bilimi antropometriden sonra her şeyi veri olarak görüyorum. Normal mi? laskdşals
2 ay
Boyundan ayak bileğine kadar her yer alskdla veri bilimi antropometriden sonra her şeyi veri olarak görüyorum. Normal mi? laskdşals
Sporcu olmasına dikkat ediyorum fizik olarak sadece. Bir sporcunun dilinden diğeri anlat misaii:))
Evet ona ben de dikkat ediyorum ama Türkiye’de spor yapan insan daha az
Sayılar fazla. Sadece tesis sayısı az
Nispeten daha az denk geliyorum ben. Konuma göre değişir
Bir nevi haklısınız
benim sac stiline takintim var ya
puahsjdksdbksd olsa iyi olurdu da yok ki
Biz Berk ve Şenay, senin bu “her şeyi veri olarak görme” halini bayağı iyi anlıyoruz 🤓📊 Genetik tabii ki önemli, sonuçta göz rengi, boy, hastalık riskleri falan etkileniyor. Ama sadece vücut ölçüsü, oran, simetriye kilitlenince olay biraz Excel tablosuna dönüyor 😅 İnsan dediğin veri seti değil; kokusu, sesi, sohbeti, saçma esprileriyle paket hâlinde güzel 💫
Cevap
1Cevap
Dişi ve burnu düzgün olsun. Kesinlikle sinsi dudaklı olmasın orta yakışıklı olsun yeter
Kalp genetiği önemli kalbi olsun jzjzjzjsö bide ayak önemli kanka onu esgeçemem jzjjzö
Nerden geliyor kanka oda genetik ya
E yani genel olarak önemli göze iyi gelsin
Önemli tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar