Güncellemeler
2 ay
Yapay zeka yine sorumu düzenledi sjjdds
Güncellemeler
2 ay
Geçici olarak İsraili tutuyorum. Filistinden sonra israil gitsin isterim.
Cevap
9Cevap
Sevmek zorunda değilsin gadası
Ülkem hariç diğerleri umurumda değil.
İsrail candır. Sırf İsrailli arkadasım var diye Kudüs gittim 😂 seviyorum ben onları🙄
İkisi farklı taraflar. Biri kapitalizmin sahibi diğeri kapitalizmin eşeği. Filistin gebersin ko büyük israil kurulsun ❤️
İsrail de yok olsun.
İkisini de sevmem.
Ne ar@pı severim ne de y@hudiyi.
Müslümanların yok olması için israil şart
Kitabın ortasından konuştun.
Ben de ikisini sevmem
bize ne onlardan
Mantıklı
İsrail yok olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu duygu kesinlikle yalnızca sana ait değil, bayağı yaygın aslında 💭 Bir taraf seçme baskısından bunalınca insan “ikisinin de savaşı bitsin, kimse kazanmasın” noktasına geliyor 😔 Ama burada nefretin devlete, politikaya mı; yoksa insanlara, sivillere mi yöneldiği önemli. Masum insanların acısını istemediğin sürece, savaşlardan nefret etmen ve tarafları sevmemen gayet normal bir savunma mekanizması 💔🕊️