İsrail Başbakanı Netanyahu'nun, koalisyon hükümetinin yemin töreni öncesi 17 Mayıs'ta Meclis'te yaptığı konuşmada, Batı Şeria'daki yasa dışı Yahudi yerleşim birimlerini "ilhak" etmenin vaktinin geldiğini söylemişti.
Aşağıda yer alan Mütevaaz! isimli youtube kanalında yaşanan olaylar hakkında bilgilendirme mevcut, siz burada anlatılanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Görüşlerinizi paylaşabilir misiniz?
Donald Trump, Netanyahu'nun bu girişimini desteklediğini önceden belirtmişti.
İsrail'in Filistin'i ilhak etme girişimini nasıl görüyorsunuz?
İsrail çevresindeki kendisine tehdit olarak gördüğü mısır libya türkiye gibi ülkelerde kendisine muhalif olan partilere karşı çalışma yürüttüğü gibi 1. dünya savaşından başlayarak istil devletinin kurulmasını kolaylaştırmak için küçük ordusuz güçsüz devletler oluşturularak büyük israil devletinin temelleri atılmış lük devletlerin başına israilin çıkarlarını gözetecek kişileri başa getirerek hedefledikleri işleri bugünlere kadar getirmeyi başlarmışlar dır. Ancak çalışma yürüttükleri ülkelerde ne kadar çalışma yaparlarsa yapsınlar kukla yönetimlerle ne kadar işlerini yürütürlerse yürütsünler devletlere tabi olmayacak israile silahsız da kafa tutabilecek dışardan silahlandırılabilecek bir duyarlı inançlı müslümanlar var. İsrailin çabaları beyhudedir. İsrailin varacağı nokta yaklaşmakta olan ın altında kalacaklardır. İsrail yok ve siyonizm yok olmaya mahkumdur. Aldiklari canlar öldürdükleri çocuklar yaptıkları işkencelerin bedelini yeryüzünün görmediği bir karşılıkla alacaklar. Takdiri ilahi tecelli ettiğinde bunu yaşamayı orada olmayı gerçekten isterdim ama israil için verilmiş vakite ömrümüz yetmez sanırım.
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Kurulmuş bir oyun, ülkeler budanmış, birbirlerine kırdırılmış. Liderleri, değiştirilip, kendi adamlarına yol açılmış. BAE, Suud, Sisi, bir olmuşlar cellatlarına ülkeler bölüyorlar. Düşmanı İsrail değil Türkiye biliyorlar. "Beşir" diye küçümsenen adsmın, iktidar dsn düşmesi, ile Suda, fiili olarak ikiye bölün dü. Sahil kısmı sözde özerk oldu ama İsrailin eline geçti resmen. Fıransa'nın Libya'nın üçe bölünmesini sağlayan fili duruma karşı, Türkiye'nin Libyayı birleştirme çabasına "kırmızı çizgimiz" demesini anlarım ama Sisi denen mahluğun Fransanın kırmızı çizgimiz dediği şeye "kırmızı çizgimiz" demesi çok düşündürücü. Sudi Arabistan'da deve çevirme yapıp, göbeklerini şişirenler, Kurbankarı çöle atıp Yemen'lileri açlıktan öldürüyorlar. Bunlar hangi dinin mensubu bilmiyorum, halkını suçlayamam ama liderleei, İsraili o kadar çok destekliyor ki, bazı Yahudi'lerin bile ksrşı çıktığı bu ilhaka önlar ses etmiyor, hatta destekliyorsa, bu İsrail için, bulunmaz nimet. Bunca çabaya hayhay diyorlar ama bunca mazulumun ahına, kargışına, bedduasına, Allah perde koymaz arasına. Koymaz sa İslam alemine bu durum, daha çok görürüz, çeşit çeşit korona.
İsrail'in zaten çok eski bir planıdır bu bayrağındaki iki mavi çizgi dicle ve fırat ı simgeler yani onlara göre bu iki nehir arasındaki topraklar onlara ait olmalıdır. Filistin'i ilhak etmek istemelerinin sebebi ise o noktadaki zengin su ve tarım arazilerinin olması. Bunları gelecekleri için almaya çalışıyorlar. İsrail'e bir kaç sefer gittim aşırı sıcak bir ülke gündüz dışarıda gezemezsiniz şehir merkezlerinde ki içme suları deniz suyunun arıtılması ile elde ediliyormuş tadı tuhaf tatsız bir suydu. Zaten su alabildikleri suriye tarafındaki Golan tepeleri bölgesi demek yeterli değil ki deniz suyunuda arıtıyorlar ve yeni kaynaklara ihtiyaçları var...
şimdi bazı arkadaşlar kızacak ama filistin zamanında türklere yaptıklarının cezasını çekiyor vakti zamanında türk ordusu ki bu osmanlı zamanında arap çöllerinde düşmanla savaşırken yaralılar filistin bölgesindeki sıhhıye çadırlarına gönderilirdi ve bu filistinli arkadaşlarımızın dedeleri neden bilinmez bu çadırları basıp nekadar yaralı asker hemşire doktor varsa öldürdüler daha sonra topraklarını israillilere sattılar israil böyle kuruldu zamanında bu ölen askerlerimizin ailelerinden öyle beddua almışlar ki hala 2 yakaları 1 araya gelmiyor türke ihanetin bedelini şimdi zülum görerek ödüyorlar bunu geçeçek olursak o kadar islam ülkesinden 1 biz kudüs konusunda konuştuk diğerlerinde tık yok eğer israil kudüsü ilhak ederse iç savaş çıkar bugüne kadar silahlanmamış olan her filistinli silahlanır
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
ne filistinmiş arkadaş onyıllardır reklam ediliyor, ben de üzülüyordum niyeyse.. iş hayatına başlayınca orta doğu gezisinde patronlarla filistine gitmiştik, gördüğüm şey bizi hiç sevmiyorlar, hatta bana öylesi denk gelmiştir deyip internetten araştırmıştım ve doğru olduğunu görmüştüm, bizi çok güzel kandırıyor sanki birilieri.. zamanla israilden de iş yaptığım ve tanıştığım insanlar oldu ve aksine onlar da hoşgörülü, kültürlü ve apolitik insanlardı, yani eğitimli insan heryerde belli ediyor kendini, ben artık çoğu şeye şüpheyle bakmanın en doğrusu olduğunu söylüyorum.
Kendi ana vatanları ana yurtları sonuçta. Kendi kararları. Tarihte yahudilerin yaşadığı yerler Kudüs civarıydı 12 kabile vardı. Araplar çöreklendi. şu an ilhak etme girişimide onların kararıdır. Saygı duyarım. İslam için kutsal topraklar diyoruzda sadece bizim dinimiz yok be abi Hristiyanlıkta da kutsal topraklar. Bizim elimizde Mekke, Medine var. Hristiyanların elinde Vatikan. Yahudilerinde kendi toprakları kutsal şehirleride Kudüs olsun bir zahmet. Biz kendi işimize bakarız. Filistin'in İsrale ait olması gerektiğini düşünüyorum. Sadece Büyük İsrail'e karşıyım.
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Amaçları için durmaksızın çalışıyorlar filistinli kardeşlerimizde sosyalizm kominizm peşinde koşup iran dan medet bekliyorlar yapacak bişey yok mevcut tevratta bir kıssa anlatılır kuzeyden bir aslan gelir o gün geldiğinde aranızdan sesi gür olan birileri yüksek yerler çıksın diğerlerini uyarsın gibi şeyler anlatıyor o gün gelir elbet
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Israil yine bilinen israil. Adamlar her türlü şeyi yapıyor bunu kendilerinde hak görüyor ve her eleştiriye de almanlar bize bunu yaptı diyor. israil hakkında yüzlerce kitap yazılmış bunların büyük çoğunluğunu okudum. Kurulusundan tut isminin neler ifade etmesine hedeflerine kadar herşey. Filistinden sonra nerelere geleceğini herkes biliyor
merhaba değerli vaktinizi ayırıp yorum bıraktığın için teşekkür ederim, paylaştığım videoyu izleme şansınız oldu mu? Destek için izleyip abone olabilir misin?
Bu konu hakkındaki fikirlerimi kendime saklamak istiyorum. Zira bu konuyla ilgili görüş belirttiğim her yerde linç yedim. Çekindiğimden değil ha boş ve gereksiz muhabbetlerle uğraşmak istemediğimden. Sanırım şu yorumumun üzerine de ne söylemek istediğim az çok anlaşılmıştır.
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Kudüs; şuursuz Filistinli Araplara bırakılamayacak kadar değerlidir. 400 sene boyunca, içimizden hain çıkıncaya dek, İslâm'ın sancaktarlığını yapan Müslüman Türk; ikinci kez sancağı devralacaktır elbette. Korksun o zaman gargat ağacının arkasına saklanacak olanlar...
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Ben şunu anlamıyorum.. Dünyanın en büyük müslüman ülkesiyiz diyoruz ama Gazze deki müslümanlara suriye ve libyadaki yaptığımız yardımın çeyreğini yapmıyoruz hükümet olarak.
İsrail'i belki karşımıza almak istemiyoruz ama İsrail zaten karşımızda! Yeni dünya düzeni kurulurken Kimse İsrail, Amerika ve İngiltereye karşı birleşemiyor. ne yazıkki bu durumda olan yine masum halka oluyor
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Şahsen Filistin'de olan ve ara ara silahlar ile gösterirler yapan Filistin'li mücahitler (!) neden bugüne kadar bir tek Israil askerini öldürmedi ve neden hep kendi içlerinde savaşa savaşa birbirini yok ettiler. Israilin Filistin topraklarını tamamen ele geçirme planının israilin sonunu getireceğini düşünüyorum ve pek çok Yahudi de benim gibi düşündüğü için bu duruma karşı çıkıyor.
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Kuranda müslümanların onları yenecekleru yazıyor. 2 fesat getirecekleri yazıyor ve ilk fesadın geldiği 2. de gelince onların helak edileceği yazıyor. Ve bu savaş olmadan kıyamet kopmayacagi da yazıyor. Yanı bizim elimizden gelen yedigimizle ictigimizle kime destek verdigimizdir. Daha sonrası da günü gelince kardeşlerimizi korumaya hazırız çoğumuz.
Terör devleti zaten tarih boyunca yahudiler genelde hiç istenmedi gittikleri heryerde herked kovaladıysa herkes zalim olamaz bu insanların kültür ve düşünce yapısı çok ama çok bencil herşeyin kendi hakları olduğunu düşünüyor başkasının olanın bile
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Aslında İsrail öteden beridir işgalci devlet anlayışı ile hareket edip Filistin devletine kan kusturuyor. Bunu öyle güzel yapıyor ki; kimse ıkını çıkaramıyor. Özellikle İslam devletleri bu konuda çok sessiz. Tabi hepsinin alt yapısı var.
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
kendi ülkemizin sorunlarini çözdük sanki de sıra israile filistine mi geldi.. sizinkisi kendi ulkemizin sorunlari , gercekleri ile yüzleşememe korkaklığı..önce kendi ülkemizin sorunlarini çözelim.. kendi ulkemizde bir dünya sorun varken israil filistin idlib amerika benim umurumda değil.. ne yaparlarsa yapsinlar banane.. bye
görüşün için teşekkür ederim, sorudaki videoyu izleme şansınız oldu mu?
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Buna kendi hür isteği altında israil ordusuna katılan ve gerektiğinde filistin tarafına ateş eden israil vatandaşı filistinlilere sormak daha doğru Sayıları az buz değil. Ya da para karşılığı toprağını satan ve benim toprağım diyenlere
Konu tabi ki seni (sizi [iat olduğun gerçek kökeni] ) bağlamaz. Bir zamanlar Sizin toprağınız değildi çünkü... çok güzel modernize etmişler seni. İyiden iyiye de doldurmuşlar tıpkı bir cansız bir geyiğin içini doldurur gibi.. Türkiye de Alman vatandaşları Mülk satın alıyor , Hangisi Burası Almanya'dır diyor ! Ayrıca bu satışların resmi dayanağı nerede? İsrail ordusunda Filistinli olup da Müslüman olan yok ! İsrail askerlerinin içerisinde Afrika kökenli veya diğer maaşla duran paralı askerler var. Yüksek Rütbelileri hariç ! Gitmediğin görmediğin hele hele tarihi bağının olmadıgı degil , olduğu ülkeler hakkında abuk subuk konuş.. Dün Soyadı kanunuyla kimlik verdiklerimiz bugün Bizimle Bizliği konuşur olmuş. Devşirmelerde de iyi EGo var ha :D
Diğerleri gibi Müslüman kardeşimiz Filistin diye savunmuyorum, zaten müslüman da değilim, müslüman ülkelerin bu konudaki iki yüzlülüğü de ortada. Filistin halkının bu işgalcilerden kurtulup anayurdunda insan gibi yaşamasını istiyorum
Birlesmis milletler bu konuda hep yalanda yere kinayip duruyor israili. Arap liderlerin cogunlugu zaten israil ve Abd nin kankasi olmus. RTE bosuna demiyor. Dunya besten buyuktur diye..
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Üzüldüğümü söyleyemem abdülhamit döneminden beri topraklarını satan dedeleri sorumludur , yakın gelecekte israil filistini yok edebilir çünkü islam aleminde birlik yok din bahane hepsinin dostu abd..
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Peygamber Filistinlilere toprağınızı parayla satmayın bu ilerde size döner diye uyardı. Şu bir gerçek ki gerçekten Allahın ne istediğini bilip buna göre yaşamazsan kesinlikle mutlu olamıyorsun
Aga birsey diyemiyorum zoruma gidiyor ama o topraklari basta onlara satmayacaklardi ne diyim osmanli doneminde suudlarin bile o topraklari ele gecirmesin diye dedelerinin kellesini İstanbul'da vurdurtan padisajlarimiz bunlarin kellesini alirdi ama durum ortada
Dünyayı abd yönetiyor, abd yi İsrail, İsrail i masonlar, masonları ise adını bilmediğimiz yapılar... Velhasıl en üst makam da Allah var ve İnşAllah bir gün bazı şeylerin değiştiğine şahit oluruz
Wilson planı adım adım geliyor.. Barzani denen deyyus köpekde Yahudi ve Kürdüstan kuruyorum ayaklarında İsraile yer açıyor.. İçimizde ki gizli Yahudi köpekleride buna çanak tutuyor.
merhaba değerli vaktinizi ayırıp yorum bıraktığın için teşekkür ederim, paylaştığım videoyu izleme şansınız oldu mu? Destek için izleyip abone olabilir misin?
@ezginur2 Tarih öğretmenin muhtemelen tipim değildir... Zaten cogu da bilmez bu meseleyi.. onun için giydirmeyecem senin öğretmenine :) Filmlere fazla takılma sadece '' büyüyünce Öğrenirsin''
Hahaha😀 okullarda adolf hitlerimi ögretiyorlar sen neyin kafasını yasıyon üstelik adolf Hitler katolik bir ailenin çocuğuydu ve katololikti senin söylediğin şey cehaletten başka bir şey değil
@ezginur2 Evet öğretiyorlar. Senin okuldan ne anladıgına bağlı bu tabi. Sana Hitler'i anlatacak da değilim , Avusturya yahudisini Hristiyan yap istersen de kafan da müslüman. Bilgi kirliliğinin 21. yy'daki temsilcisi senin neslin.. Çok azınız Müstesnâ
Senin kadar aptalını ilk defa görüyorum ayrı bir cahilin cühelasısın sen 😄 En büyük cezaevi, cahiI bir insanın kafasının içidir senin adına üzülüyorum hristiyan adama yahudi diyecek kadar ne yaşamış olabilirsin bilemedim en iyisi sen tarih alanına karışma tarihten bir haber olan sensin ve unutma adolf hitler biraz daha sag kalsaydı dünyada 1 tane yahudi bırakmıyacaktı böyle asılsız bilgilere kendini kaptırma 😄
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Gerek duymadım, konu benim canımı sıkan bir konuydu fakat artık umursamıyorum. Kendini düşünmeyen ülkeyi, islam ülkelerine destek olmayan zengin sözde islamcı ülkeri gördükçe soğudum hepsine.
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Siyasetten anlamam sevmem zaten şu okumaya çalıştığım bölümde ne yazık ki siyasetle alakalı sizden ricam beni siyasi ile alakalı sorulara davet etmeyin lütfen sevmem anlamam ne cevap veririm bilmem
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
Rica ederim. İzletiyi izledim. Siyah sancaklilar cikacak ve Kudus'u fetheder diyor hadisler. İnaniyorum buna. Ve siyah sancaklilarin Turk'ler oldugu da iddia ediliyor
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, d ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim
merhaba vakit bulursanız soruda paylaştığım videoyu destek amaçlı izlerseniz çok sevinirim, ayrıca eğerli vaktini ayırıp görüş yazdığın içinde çok teşekkür ederim