2 ay

Oturup bir kafede kahve içecek kız arkadaşlarım yok çok üzülüyorum üniversitem de bitiyor 2 ay sonra?

Çok yalnız hissediyorum nasıl olur arkadaşlarım, kız arkadaş ama
Oturup bir kafede kahve içecek kız arkadaşlarım yok çok üzülüyorum üniversitem de bitiyor 2 ay sonra?
Cevapla