Çok yalnız hissediyorum nasıl olur arkadaşlarım, kız arkadaş ama
2 ay
Cevap
13Cevap
arkadaş ara bulursun
Bazılarımızda yalnızlık sorunu var galiba benimde yok
İnsan sevgiliden den önce yakın bir kız arkadaş arıyor
2 tanesi mesela geçen aylarda beni takipten bile çıkmışlar biri 10 yıllık arkadaşımdı mayısta doğum gününü bile kutlamıştım
Diğeri de atanınca iletişimi kesit çok garip ta bir sebepte yok
Sanırım ben sadece boşluk vakit doldurmak için varım
Benim de bir arkadaşım öğretmenlik kazandı çok değişti anlıyprum seni
Benimki de öğretmenlik kazanınca öyle oldu ajja
Bir değişikler cidden
Bazen nerde hata yaptım diye düşüyorum. Atandığı zaman her gün sordum öğrencilerini iş arkadaşlarını
Fazla değer verdiğim için kaybediyorum sanıyorum
Sanırım o yüzden kaybediyoruz bilmiyorum
Aman olsun ya ne yapalım
kendinle iç orada istersen birileriyle muhabbete başla
Hep kendimle vakit geçiyorum da başkasıyla nasıl muhabbete başlayayım ki masalarına gidip selam mı diyeyim :D
yapay zekanın cevabına dayanarak: sen neler seviyorsun, ne tür hobilerin var onlara bak ona göre yerlere git ya da burdan şehrinde olan biriyle tanış görüş. sence sebebi ne yalnız kalmanın çekingen veya soğuk olduğundan mı? ki bunlar kötü değil, olabilir ona göre birilerini bulursun
bilmem nelerden hoşlanırsın mesela? ya da bak bakalım onlarda beğendiğin bir şey var mı? "tarzını beğendim/ çantan tatlıymış nerden aldın?"
nerde okuduklarını, oturduklarını sor
bu kafeye çok fgidip geldiklerini en sevdikleri kahve veya tatıyı sor, belki de "ya ben tatlı yiyeceğim de sizin bir tavsiyeniz var mı?"
hobilerinden bahset, ama samimi bir şekilde, öncesinde mutlaka gözlem yap. yalnız kalmamak için yanlış insanlarla muhattap olma
Teşekkür ederm deneyeceğim
umarım işe yarar ve kendin gibilerle karşılaşırsın
Umarımmm çok istiyorum kendim gibi biriler ile arkadaşlık etmem
Düzgün arkadaşlarda genel olarak mı öyle acaba benim de arkadaşım dışarı çıkmak istemiyor Sevgilisi gel dese koşa koşa gider ama
Aynı benimkiler de öyle
bir düşün ve kendini öz eleştiri yap ve sorunları tespit et çözmeye çalış
Lise sona kadar sosyaldim ama üniversite de kötü bir yer kazandım kızlar da bozuktu arkadaş edinemedim.2 tane kız arkadaşım var onları da evden çokartsmıyorum buluşmaya yanaşmıyorlar
kırılma korkusunu bir kenara bırakıp hevesle yaklaşacaksın bakacağın 3 kriter şunlar olacak iyi kalpli mi benim için iyi şeyler ister mi bana gerçekten değer verir mi
Ben anlamadım üniversite okuyorsun ve hiç kız arkadaşın yok neden peki
koca üniversite döneminde bu arkadaşlığı kuramadıysan 2 ayda zaten olmaz zorlama.
Üniversitemden bulmayı istemiyorum zaten
neden insanmı yiyorlar. en güzel arkadaşlıklar unide kurulanlardır. sonrasında iş hayatı vs tamamen sahte şeyler olacak
Okul boyunca yok muydu?
Lise sona kadar vardı
Üniversite de istediğim yeri kazanamadım çevre de bozuktu
Yok düzgün kızlar da vardı 2 tane kız arkadaşım var yakın olduğum da. Dışarı çıkalım diyorum yanaşmıyorlar dışarı çıkmayı sevmiyorlarmış
Nereden buldum bunları anlamıyorum
Bana da bunlar denk geldi işte. Haklıdan iş hayatında çıkar belki de iş bulması zor bir bölüm okudum hayırlısı
Anestezi
Bakalım ya nasip
Bende aynı şekilde erkek arkadaşım yok kızı zaten boşverdim
Ekonomik özgürlüğünü eline al o da olur
Tek umudum o
Hayallerini merak etrim
Git konuş arkadaş olmak istiyorum diye
Bende de yoktu çok maalesef
Ben de öyleyim umarım iş hayatında bulursun
Umarım sende
Neden yok onu bir kendine sor ilk önce
Lise sona kadar sosyaldim ama üniversite de kötü bir yer kazandım kızlar da bozuktu arkadaş edinemedim.2 tane kız arkadaşım var onları da evden çıkartamıyorum buluşmaya yanaşmıyorlar
Onu da istemezler değişikler
Üniversite bitsin daha görüşmem 2 ay kaldı
Nasl yani
Ailemin yanında okuyorum başka şehirde değil
niye öyle yanlız kaldın?
Erkek isteseydin çare olurdum kız maalesef
Uzulme
Hangi şehirdesin
Kız olmak zorunda mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Yalnız hissetmen çok anlaşılır, hele üniversite bitimine az kalmışken bu duygu iki kat geliyor insana 😔 Yalnız olman “sende bir sorun var” demek değil, sadece henüz kendi frekansındaki insanları bulamamış olabilirsin. Kulüplere, atölyelere, gönüllülüğe, küçük etkinliklere katılmayı dene; küçük sohbetler zamanla arkadaşlığa dönüşür ☕💬 Vazgeçme, ilişki denen şey yavaş filmdir 🎬💙