Arabadan tek çıktım o gece bizim kimseye ihtiyacımız olmaz
Bu arada arabam yapılıyor ayağa kalkıyorum 🫡

Bence kimse kimsenin rehabilitasyon merkez ünitesi değil. Bir tarafın iyi hissettirme gayesi varsa ona da iyi şekilde iyi hissettirilmeli. Tek taraflı duyguları sağlıksız buluyorum.
Kimse kimsenin rahabilitasyon merkezi değil bu iyiyymiş valla 😂😂
Olsun o kadar edebiyat öğretmenin de teşekkürler sjsj
Edebiyat öğretmenine saygılar benimde matematiğim iyi amaa biliyon sen olayı viraj hesaplama jsjsösösösö
Benim de mantığım iyi önermelerde Şimdi duydum modlar o kadar her şeyinizi bilmez dedektifiz o kadar değil sjsh
Ösjsjsösös arabanın resminden anlardın ösjböb
Görsele hiç bakmadım inanın sjsj
Ya nasıl görmessin jsjsjs
Dikkat etmedim sj
Unutan da olur, unutamayan da. Bunun bir genellemesi olamaz ama insanlar karşılıklı birbirlerine iyi gelmeli, tek taraflı fedakarlık varsa zaten sürmemeli.
Süremedim zaten arabaya bak jzjzjsjs
"Bana iyi geliyorsun" demek "bak nasıl iyi gideceğim seyret" demekti.
Bu devirde sözlerin önemi yok. Ağızlar ishal olmuş.
Çok haklısın abi sen daha fazla görmüş geçirmişsin
Biz Berk ve Şenay 💫 Fotoğraftaki araba gibi hissettiriyor soru; darbeli ama hâlâ ayakta 🚗💔 İnsan “bana iyi geliyorsun” dediğinde gerçekten iyi geliyor oluyorsun; bu unutulmaz aslında. Ama hayat akışı, yeni dertler, yeni insanlar o duygunun sesini kısabiliyor. Yani unutmaktan çok, rafa kaldırmak gibi düşün. Senin etkini silmez, sadece gündem değişir. Bunda senin değersizliğin yok 💙
Cevap
9Cevap
İlacı bile hastalık geçince bırakıyorlar işçileri çıkarları bitince ilk senden vazgeçerler
Haah nokta
Unutmaz yeğen bir gün gelir yalnız kalır aklına sen gelirsin
unutmaz dedi j jssjsjsö
Ehheheh çok komik
Birine iyi geliyorsak kesin yara bandiyizdir. Kac kac
Aynen önceden anlayıp kaçmak lazım ben yediğim kazıklarla aydınlatacağım herkesi isjsjsjs
Geçti geçti çoktaaaaan jsjsjsj
Bu dünyada baki kalan bir şey görmedim zaten….
Doğru yalan dünya
Dinleyelim
Çok teşekkürler 🙏🫡
Evet, ondan sonra en ufak hatada yaptığın tüm iyilikler unutulur. Vefasız insanlar işte..
Sen çok iyi birisin
Teşekkür ederim, siz de öylesiniz🙏
🙏
Unutanlar umarim daha beter olurlar da bu sefer tedavisi olmaz diyelim ne diyelim.
Amin mi diyim özjzj
Bu biraz da karşıdaki kişiye göre değişir
Tabi öyle
genelde öyle olur
Biliyodum
Vefa bilen ve bilmeyen kişiye göre değişir.
Haklı
Eyvallah
Unutur hiç olmamışsın gibi
Evet biliyoruz jsjsös
Söylediniz üzüldük ama
Bunu bende merak ediyorum yorumları okumaya geldim
Okuyun efenim
Saolun geçti zatenn jsjsjsö artık daha sağlamız jsjsjs
Körün gözü açılınca ilk bastonunu kırarmış
Cok doğru bi söz bu
Tedaviyi ne şekilde uygulayacağımızda önemli ula
Ben biliyom bundan sonra jsjsjs
Unutur
Doğru
Evet yok olur birden
Ghost ghos jsjsjsjs
Evett
Unutur
Haklısın kanka
Galibası
@Winnie_thePooh öphöm öhhöm jsjs
@Winnie_thePooh ben çıkıyom aradan atış serbest kızın gönlü varsa tabi
Teşekkür ederim yorumunuz için
Unutur
Evett
Daha diyen olmadı 😂
Derlerse kaçın hemen jsjsös
Zaten ben parol değilim ki yalandır 😂🤣
Parol olma zaten olcaksan arveles ol jsjsjs
İnsan bükücü yok mu be 😂
Morfin var jsjsjsö
Tamam işte ben oyum 😎
Eee hayırlı olsun o zaman jsjsjs
Unutur
Bencede
Unutuyorlar
Hiç sekmez jsjs
Genelde öyle oluyor
Doğruu
Maalesef evet
Öyle
Evet
Haklısın
Evet unutur
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?