Sizce nasıl oldun iyileştin mi diye mesaj atmam gerekir mi?

Millet konu bir tık derin :( 1 aydır flört ettiğim adamla öpüştük öpüşünce bende bu durumun adını koyalım dedim o da daha erken dedi ve sonra aramıza ufak bir soğukluk girdi gibi oldu sanki uzaklaşmaya başladı mesajlara geç cevap verdi falan derken en son dün akşam "hasta oldum gribim evde yatıcam bir kaç gün yokum" gibisinden mesaj yazdı bende "çabuk toparlan yoksa kahvelerimi kiminle içicem dedim gülücük yolladım" o da cevap olarak "biraz idare et dedi güldü" Neyse bu sabah günaydın napıyorsun yazdım o da çorba içtim yatıyorum sen yazdı bende afiyet olsun çalışıyorum diye yazdım ama nasıl oldun kendini nasıl hissediyorsun diye sormadım ama bunu bilerek yapmadım hasta olduğu o an aklımdan çıktı ve o da bu mesajımın üstünden 4 saat geçtikten sonra "ne güzel" yazdı bende sadece beğeni yolladım ve sohbet kesildi 7-8 saattir konuşmuyoruz. Bende bir kız arkadaşlarımla bu sırada dışarıya yemeğe çıktım hikayeler paylaştım onları izledi ama hiç bir şey yazmadı. Sizce benim bu gece olmasa bile yarın sabah insanlık yapıp iyi niyet göstergesi olarak günaydın nasıl oldun biraz daha iyi misin? yazmam gerekiyor mu nasıl olduğunu sormazsam ayıp etmiş olur muyum çünkü o kadar yedik içtik gezdik eğlendik adamla bir vakit geçirdim sonuçta ya da adam zaten soğuk yapıyordu bahanesi oldu yazmıyım mı?

Yinede iyi niyet göstergesi olarak yarın sabah nasıl oldun diye sor
boş ver sorma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce nasıl oldun iyileştin mi diye mesaj atmam gerekir mi?
Cevapla