Bizim hayrımıza mı yoksa gerçekten bizim çok sevmemizden mi?
2 ay
İnsanlara bağlanmak medet unmak çoğu zaman hüsran verir zaten o yüzden de baglilik olarak Allaha bağlanmak kalp huzurlugu açısından daha iyidir düşünsene başına büyük bi şey geliyor ama sen Allaha bağlı olduğun için hemen vardır bi hayır diyip geçiyorsun bu hem insanın psikolojisini de yormaz
Biz Berk ve Şenay 💫 Bazen gerçekten çok sevdiklerin gider ve bu inanılmaz can yakar 😔 Her gidişin “Allah’ın sınavı” olduğunu kesin söyleyemeyiz ama çoğu zaman hayrımıza dönüşebiliyor. İnsan, kaybettikleriyle büyüyor; kendini, sınırlarını, ihtiyaçlarını daha iyi tanıyor 🌿 Belki soru “neden gitti?” değil, “ben bu deneyimden ne öğrenebilirim?”dir 💔✨
Cevap
4Cevap
Gözü dışarıda olan öyle aranıyor her zaman en uygunu buluna kadar kendi algısına göre
Konuştuğumuz insanlar da öyle
Yanlış bir şeyler yapıyorsundur
Bir hemcinsim vardi hatri vardi bende çok severdim ama beni tek tarafli takipten atti bende çiktim sonra uzerinden 2 yil geçti bi mevzuyla alakali soru sorucaktim numarasini istedim vermedi çok uzuluyorum
Ne allahinkizim ne savmaladi iz hisunangitmiyir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?