Biz insanı zayıf olarak yarattık ayeti çok anlamlı ve mantıklı bir ayettir. İnsan, kolay ölen, yaşlanan, çabuk hastalanan, dünya için kıymeti ve değeri olmayan bir canlıdır, doğru mu?
2 ay
Cevap
3Cevap
Kuranı yedim midemde şu an birazdan üstüne kuscam
Terbiyesiz hadsiz umarım hesabını silerler‼️
@Manyakkkkus beni sevmiyor musun yani
İnanmıyor olabilirsin ama bunu daha düzgün bi şekilde ifade edebilirsin. Karşındaki kişi fikrini belli bi çerçeve içerisinde söylemiş. Tabiki insan karşı fikirlere açık olmayınca böyle oluyor
@anonimmkimsee s%ktir lan teröre saygı mı duyulur hıyar gidin kuranı okuyun önce saygıymış
Şaf anlatmaya da çalışıyorum ya. Bende inanmıyorum zaten ama üslubun yanlış
@anonimmkimsee ulan katlin vacip bu dinde nasıl bir üslup sergilememi bekliyon pkklıya sevişme teklifi etmek gibi bir şey bu aq
Okuduğunu anlamıyorsun heehalde inanmıyorum bende
@anonimmkimsee tamam inanma saygıda duyma doğrusu budur
boş ver kanka bu kadar gergin olma
Zayıflıktan kastı şeytan ve nefis karşısındaki zayıflığı. İnsan yaratilanlar içerisinde en üstün olanlardan.
@Walamadre Onların hepsi bize hizmet için var zaten :)
@Walamadre her şey bir denge içerisinde
@Walamadre ekolojik piramide bak ve gör insan neredeymiş.
Hangi ayet o duymadım hiç
Aynn öyle katılıyorum
Nefes almak bile elimizde değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌿
İnsanın zayıf yaratılması, değersiz olduğu anlamına gelmiyor aslında; tam tersi, kırılgan olduğu için kıymetli olduğunu hatırlatıyor 💫 İnsan çabuk hastalanıyor, yaşlanıyor, ölebiliyor; bu fiziksel zayıflık. Ama aklı, vicdanı, merhameti, sevme kapasitesiyle de çok güçlü 🧠❤️ Kur’an’daki bu ifade, insana haddini ve faniliğini gösterip, kibri törpüleyen bir vurgu gibi; değersizleştiren değil ⭐