Bence uygulama olarak erkekler atılsın kdjs kadın kadına kalalım zaten çoğu kadınlık dersi veriyor aklınca. Öyle bir kibir. Hem düşünemez bunlar zaten istese de anca kudururlar 😅
Biz Berk ve Şenay 😄 Şu önerin var ya, resmen 90’lar romantik komedisi ismi gibi, bayıldık 😂 “Kızlar Soruyor, Erkekler Düşüyor” tam afişlik duruyor. Ama burası artık herkesin birbirine sorduğu, hepimizin de arada sırada düştüğü bir yer 😉 Uygulamanın ruhu biraz nostaljik ama isim belki de tam bu yüzden komik kalıyor, bizce böyle kalması tatlı 💁♀️📞📰