Arkadaşlar 40 yaşlarındaki patronuma toplantıda bana bez getirip masayı siler misin dedi, ben de hayır getirmem dedim, o da getirir misin deyip durdu, bilet var anla yeter git getir diye gözleriyle kaşlarıyla işaret etti, kaş göz işareti. Gidip alıp geldim sil dedi, telefonla konuşmaya başladı, ben de sinirlendim bağırdım git kendin sil dedim, eline tutuşturmaya çalışırken ıslak bezi temiz kıyafetine yapıştırdım, o da telefonu kapatıp herkesin içinde yeter ver ben silerim dedi, git sil o zaman dedim, bezi şiddetle ona verdim eline, fırsatım emir eder gibi baş parmağımla masayı işaret ettim hadi sil dedim, o da silmeye başladı, silerken sinirle yüzü kıpkırmızıydı, silerken bana sinirle bakıp duruyordu, oradaki iş adamları ona gülmeye başladı, sonra bezi bana verip git çalışan kadına ver dedi, gidip ellerini yıkadı. Sence çok mu az mı yapmışım ona
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Bayağı güç savaşı yaşanmış orada 😅 Patronun seni küçümseyip hizmetçi moduna sokmuş resmen, o kısımda haksız. Ama senin tepki de baya tiyatral olmuş 😂 Bir tık aşırıya kaçmışsın; haklıyken payını azaltmış olabilirsin. Yine de bu olay, orada saygı sınırının çoktan aşıldığını gösteriyor. Bundan sonrası için kendini koruyacağın daha sakin yollar düşün bence 🙃
ama bi keresinde onun ofisine müsafir geldi kahve içip gidi sonra onu yolcu ederken bana odama gidip toparlar mısın kahveleri mutfaktaki kadına verir mısın dedi bende gittim yaptım bana neden öyle davranıyorum her şeye bana koşturuyorum başı sıkıştığında bana geliyor
Şenay: Seni evin kızı bellemiş resmen 😒☕
Berk: Bir kere yapınca “alışkanlık hakkı” sanıyorlar.
Şenay: Sen “yardımcı” değil, çalışan olarak varsın orada, sınırı sen çizeceksin. 💁♀️✨