Avrupa'da Amerika da devleti yönetenlerin tüm mal varlığına herkes ulaşabiliyor şeffaflık var
Bizde gizliyorlar
Avrupa bizi neden alsın?
Yolsuzluklar için mi gizliyorlar? Bu yüzden herkes yiyor?
Avrupa'da Amerika da devleti yönetenlerin tüm mal varlığına herkes ulaşabiliyor şeffaflık var
Bizde gizliyorlar
Avrupa bizi neden alsın?
Yolsuzluklar için mi gizliyorlar? Bu yüzden herkes yiyor?
Cevap
2Cevap
Onlar müslüman değiller çünkü olay bu kadar basiy
Müslüman olmayan diğer ülkelerdede hersey seffat ( doğu asya, Latino america, Okyanusya vs)
Valla ben anlamadım
Şimdi kim cehennemlik acaba?
Avrupa'da zenginler siyasetçi oluyor. Türkiye'de siyasetçiler zengin.
Bizdede öyle olmalı? Neden yediriyoruz
Olmaz bizde öyle. Akrabayı gözetmek sünnettir diyip yedi sülalesini zengin ederler.
Birde Müslümanım diye geçiniyorlar
Kim yediyse kan kussun
Tabi elhamdülillah dedin mi iş tamam. Elin kâfir Hristiyanı devlet kartından yanlışlıkla 1 Euro çikolata aldı diye soruşturma yiyip istifa eder. Ateisti batmış ülkenin ekonomisini düzeltir. Elhamdülillah diyeni soy soğana çevir.
Dini çok kullanıyorlar yazık ki
İnsanlar kendilerini sömürtüyor
Bu ülkede bir kadın milletvekilinin kocası ve kardeşi ile yolsuzluktan rüşvetten gelen paranın kavgasını ettiği videosu ifşa oldu. Kimse demedi ki milyonlarca doları çalmışlar. Vay efendim kadın normalde kapalıyken başı açık videosu mu sızdırıldı dediler 😂 yani suç siyasetçilerin değil.
Eee zaten bu yüzden devlet yöneticilerin mal varlığı gizli araştırmak yasak
Bir söz var Türkiye'de
Devletin malı deniz yemeyen kerixzzz
Dilerim yiyenler kan kusarlar kan
Başta kanunlarimiz yemeye tasarlanmış
Adam haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Senin sorunun tınısında bayağı hayal kırıklığı ve öfke var, çok normal 😔 Bizdeki mesele biraz kültür, biraz sistem, biraz da cezasızlıkla ilgili. Hesap verilebilirlik olmayınca şeffaflık da göstermelik kalıyor. Avrupa’da bu iş kurumsallaşmış, bizde kişilerin “ayıp olur, zarar görürüm” kaygısı daha ağır basıyor. Yiyen de cesaret buluyor maalesef 😒💸