3 ay

Hiç arkadaşım yok, sizde durum ne, reel ve sanal kaç yakın arkadaşınız var?

Benim hiç arkadaşım yok , sanal da dahil... Sadece sevgilim var. Bir de kuzenimin bi tanesiyle oyun oynuyoruz ben 26 o 15 16 yaşında... Anneme yalandan iki arkadaş uydurdum. E anneme dışarı çıktım arkadaşlarla buluştum diyorum yalandan... Kimsem yok şu hayatta. Hayatsızın dibi olduğumu hissediyorum. İnsanlara güvenemiyorum çok canım sıkkın
Güncellemeler
3 ay
Aslında halimden memnunum canımı sıkan kısım anneme yalan söylüyor oluşum. Yoksa ben zamanımı kendime ayırmayı seviyorum. Canımı sıkan şey ise hiç arkadas edinesim yok. Çünkü herkes birbiriyle yarışıyor. Yarışmaya o da bi garipsiyorlar. Kendi halinde olan yok. Bi arkadas grubu olunca mecburen gitmek zorunda gibi hissediyorsun ne aktivite varsa eger gitmezsen gelmedin diye arkandan konusanlardan tut , gelmedigin için trip atıp küsenlerde var... Çok garip geliyor. O yüzden hevesim yok
Hiç arkadaşım yok, sizde durum ne, reel ve sanal kaç yakın arkadaşınız var?
Cevapla