3 ay

Gece 12’den sonra kıymalı pide yemek sağlığa zararlı mı, güvenlik için mantıklı mı?

Merhaba arkadaşlar taşeron olarak güvenlik yapıyorum bayram nedeniyle çalıştığım kurum kapalı dolayısıyla anlaşmalı olduğu yemek şirketi de tatil. Bize gece gündüz çoğunlukla hep kıymalı pide getiriyorlar bu bana kalırsa cilde ve sağlığa çok zararlı sivilce yapar ve kilo aldırır yiyen kişiyi beton gibi ağırlaştırır uykusunu getirir gece bekçisine böyle ağır yemekler verilmez ben yemedim üstteki adama verdim yarın da pide getirirse ağır söveceğim bence siz ne düşünüyorsunuz?

Gece 12’den sonra kıymalı pide yemek sağlığa zararlı mı, güvenlik için mantıklı mı?
Cevapla