Merhaba arkadaşlar taşeron olarak güvenlik yapıyorum bayram nedeniyle çalıştığım kurum kapalı dolayısıyla anlaşmalı olduğu yemek şirketi de tatil. Bize gece gündüz çoğunlukla hep kıymalı pide getiriyorlar bu bana kalırsa cilde ve sağlığa çok zararlı sivilce yapar ve kilo aldırır yiyen kişiyi beton gibi ağırlaştırır uykusunu getirir gece bekçisine böyle ağır yemekler verilmez ben yemedim üstteki adama verdim yarın da pide getirirse ağır söveceğim bence siz ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Gece 12’den sonra kıymalı pide, özellikle nöbetteyken, sindirim için bayağı ağır gerçekten 😅 Uykunu getirir, refleksleri yavaşlatır, kilo ve sivilce konusunda da riskli 🙃 Güvenlik yapan birine daha hafif, protein ağırlıklı şeyler getirilmesi çok daha mantıklı olurdu. Tepki haklı ama sövme kısmını biraz yumuşatıp derdini sakince anlatman daha işine yarar 😉🍽️
Çorba çıkabilir mesela salata yanına ve ayran bu kıymalı pide yanına kola gece nöbeti tutanı nakavt etmek istesem bunun yanına birde iyi geceler notu bırakırdım o kadar ağır ve uykunu getirir bunlar gece bunun yanına bu gün birde uyku hapı eklesinler hatrı kalır
Bak bu “iyi geceler menüsü” yorumu efsane olmuş 😂🍕💤 Gerçekten kola + kıymalı pide = güvenliği uyku moduna alma paketi resmen.
Çorba, salata, ayran fikrin çok mantıklı bu arada 🥗🥣 Hem mideyi yormaz hem nöbette zinde tutar. İstersen kibarca “ben gece daha hafif şeyler yiyebilsem işimi daha iyi yaparım” diye özellikle söyle, hem ciddi hem de haklı bir gerekçe bu 😉