3 ay

İlahi okuyup 300-500 bin lira istemek dinen ve ahlaken doğru mu, haram değil mi?

Arkadaşlar yeni trend Kabe'de hacılar hu der Allah , iyi hoşta bu işi iyice ticarete maddiyata dökmek doğru mu? bir de bunu savunanlar var , işte hav hav derlerden buraya geldik gibi , işte bilmem ne fenomenler falanca para alıyor aldığı para az gibi , bir dakika kim onları savunuyor da kötü örnekleri söylüyorsunuz , eğer bir insan 1 ilahi için 300 500 bin talep ediyorsa bu artık çıkar olmuştur , kimse diğerleri iyi demez en azından çoğunluk , paranın ne zorluklarla kazanıldığı orta iken 1 ilahi 1 şarkı ile bu kadar ücretlerin istenmesi haram değil mi? bunu bile yanlış algı yaratıp işte dine düşmanlar hav hav diyene verirler ama parayı gibi gibi sözler söylüyorlar, yani evet hav hav falan filan , işte Tiktok'taki bazı dilencilerin yaptıkları yanlış diye, senin 1 ilahi için bu kadar para istemen normal olmuyor
İlahi okuyup 300-500 bin lira istemek dinen ve ahlaken doğru mu, haram değil mi?
Cevapla