Tabii ki de bu hayatta çünkü öldükten sonra ağlayıp zırlasak da bir şey değişmeyecek
Epiktetos'a göre hayatta iki tür şey vardır:
Kontrol edebildiklerimiz: düşüncelerimiz, seçimlerimiz, davranışlarımız
Kontrol edemediklerimiz: başkalarının davranışları, hastalık, ölüm, hava, şans, geçmiş
İnsanları olaylar değil, olaylar hakkındaki düşünceleri rahatsız eder. Ki zaten ateistler, deistler, agnostikler vs bu şekilde kabullenmemiş midir? İnanmıyorlar ama eğer giderlerse de kontrolleri dışında olacak, dine inansalar dahi belki başka bir din gerçek ve cehenneme gideceğiz? Bunlar kontrolümüz dışında ve kabullenmek zorundayız, dert etmemeliyiz
Epiktetos'a göre hayatta iki tür şey vardır:
Kontrol edebildiklerimiz: düşüncelerimiz, seçimlerimiz, davranışlarımız
Kontrol edemediklerimiz: başkalarının davranışları, hastalık, ölüm, hava, şans, geçmiş
İnsanları olaylar değil, olaylar hakkındaki düşünceleri rahatsız eder. Ki zaten ateistler, deistler, agnostikler vs bu şekilde kabullenmemiş midir? İnanmıyorlar ama eğer giderlerse de kontrolleri dışında olacak, dine inansalar dahi belki başka bir din gerçek ve cehenneme gideceğiz? Bunlar kontrolümüz dışında ve kabullenmek zorundayız, dert etmemeliyiz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer