3 ay

Hoşlandığım çocuğa fake hesaptan yazdım, şimdi çok pişmanım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar selam ben birini beğeniyordum birkaç aydır kendisi bi yerde başkan gibi bi şey dün fake hesaptan ona yazdım kibar bir şekilde anlıyorum yazdı kendi kişisel hesabımdan yazmamı söyledi yazdım anlıyorum sorun değil dedi şu an pişmanım ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olur musun? Tavsiyeye ihtiyacım var neden böyle bi şey yaptığımı da bilmiyorum
Hoşlandığım çocuğa fake hesaptan yazdım, şimdi çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla