Arkadaşlar selam ben birini beğeniyordum birkaç aydır kendisi bi yerde başkan gibi bi şey dün fake hesaptan ona yazdım kibar bir şekilde anlıyorum yazdı kendi kişisel hesabımdan yazmamı söyledi yazdım anlıyorum sorun değil dedi şu an pişmanım ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olur musun? Tavsiyeye ihtiyacım var neden böyle bi şey yaptığımı da bilmiyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌿 Önce şunu söyleyelim, utanç dediğin şey çoğu zaman hoşlanmanın maskeli hali 😅 Birini beğenince insan bazen kendini korumaya alıyor, fake hesap biraz “ya reddedilirsem” zırhı gibi oluyor. O da gayet sakin karşılamış aslında. Şu an yapabileceğin en şık şey, konuyu büyütmemek ve normal bir yerden devam etmek. Bu küçük panik anı, sandığın kadar büyük görünmüyor karşı taraftan 💫